Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در پاسخ به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی اعلام کرد ارتباطی میان تزریق واکسن کرونا و فوت ۲ تن از اعضای کادر درمان سبزوار وجود ندارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سبزوار، در روزهای اخیر در مورد فوت 2 تن از کادر پزشکی سبزوار در فضای مجازی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی در فضای مجازی این گونه رواج دادند که علت فوت این 2 نفر از کادر پزشکی سبزوار استفاده از واکسن کرونا بوده و یا به عبارت بهتر این گونه عنوان شد که این 2 نفر پس از تزریق واکسن کرونا فوت کرده‌اند.

بحران کرونا در قم / بیمارستان‌ها پر شد/ 95 درصد تست‌ها مثبت می‌شودکرونا برای دومین سال، سبک برگزاری مراسمات مذهبی در ماه رمضان را تغییر داد / مناجات‌خوانی با حفظ پروتکل‌های بهداشتیمحدودیت‌های جدید کرونایی ویژه ادارات استان بوشهر از شنبه اعمال می‌شود

اینک اما دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ضمن تکذیب این خبر عنوان کرده است: یکی از متوفیان بر اثر پارگی آئورت، جان خود را از دست داده است و دیگری نیز شب گذشته در محیطی خارج از بیمارستان فوت کرده است.

براساس این اطلاعیه؛ علاوه بر این در میان سایر افرادی که واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند نیز در مجموعه علوم پزشکی سبزوار تاکنون عوارض خاصی مشاهده نشده است.

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پزشکی سبزوار واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت : با توجه به گزارش‌های ارسالی و تبلیغات در فضای مجازی در خصوص مداخله در امور پزشکی به صورت تزریق ژل لب و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت حرفه‌ای در مرکز زیبایی واقع در سمنان، کارشناسان نظارت بر امور درمان دانشگاه به همراه نماینده تعزیرات از این مرکز بازدید کردند.
سحر سعدالدین گفت: پس از بررسی و احراز صحت موضوع، این مرکز زیبایی غیر مجاز پلمب و پرونده به مراجع دیصلاح قانونی ارجاع داده شد.

شهروندان می‌توانند هر گونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با شماره ۰۲۳۳۱۰۵۲۲۲۶ و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه گزارش کنند

دیگر خبرها

  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان