Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- رنج قیمت ارزان‌ترین یخچال فریزر‌های بالاپایین ایرانی بین چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است و این یخچال‌ها محصولات آرابهین، ایستکول، فیلور، امرسان، سینجر و پلادیوم هستند.

نسبت به آخرین روز‌های اسفند سال قبل یخچال فریزر فیلور مدل RPD-COL-013 بیشتر از ۷۶۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته و مدل TFH14T-M از امرسان ۴۵۰ هزار تومان گران شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال یخچال‌های آرابهین، ایستکول و سینجر بدون افزایش قیمت در بازار حضور دارند.

ارزان‌ترین یخچال فریزر‌های بالا پایین در بازار لوازم خانگی

برند مدل قیمت آرابهین AR-200 چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ایستکول TM-679-200 پنج میلیون و ۳۰۳ هزار تومان ایستکول TM-96200 چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فیلور TDF342N پنج میلیون و ۱۱۰ هزار تومان فیلور RPD-COL-013 پنج میلیون و ۵۳۰ هزار تومان امرسان TF11220 پنج میلیون و ۵۵۰ هزار تومان سینجر T5599 پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان پلادیوم 14 پنج میلیون و ۸۳۷ هزار تومان امرسان TFH14T شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان امرسان TFH14T-M پنج میلیون و ۹۰۰ هزار تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: یخچال فریزر لوازم خانگی راهنمای خرید پنج میلیون یخچال فریزر هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • اعلام قیمت ارزان ترین خودروی برقی/ کاکایی: قرار بود از مونتاژکاریها کم شود/ خودروی برقی، مصرف سوخت کشور را بالا می برد / چرا درباره مافیا آدرس غلط می دهند/ رشد داخلی سازی ارزش افزوده ایجاد می کند
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول