Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:54:30 GMT

ظرفیت بیمارستان غرضی اصفهان تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۷۲۰

ظرفیت بیمارستان غرضی اصفهان تکمیل شد

آرش علیزاده رییس بیمارستان غرضی اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: بیش از ۳۰ درصد ظرفیت رسمی بیمارستان، پوشش بیماران را داریم و تمام خدمات مانند اعمال جراحی که در روز ۵۰ عمل انجام می‌شد، قطع شده است.

او افزود: خدمات گروه اطفال، قلب، جراحی مغز و اعصاب و تمامی خدمات دیگر برای رسیدگی به بیماران کرونایی تعطیل شده است تا بتوانیم تعداد زیاد بیماران کرونایی را پوشش بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس بیمارستان غرضی اصفهان تصریح کرد: سرعت افزایش و انتشار بیماری زیاد است و قابل مقایسه با موج‌های گذشته نیست. تعداد افراد بستری شده در شهر اصفهان بیش از ۲۰۰۰ مورد است.

علیزاده در خصوص شرایط بد بیماران کرونایی، گفت: ظرفیت امکانات بیمارستانی ما تکمیل شده است؛ اما امکان ایجاد ظرفیت اضافه را داریم و طبق دستورالعمل معاونت درمان تامین اجتماعی اقدامات لازم انجام شده است.

او بیان کرد: مدافعان سلامت، تحت فشار سرعت درمان هستند. عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و سفر‌های غیرضروری در ایام نوروز، باعث موج بسیار شدید بیماری کرونا شد که عوارض بسیار شدیدی ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان غرضی بستری بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت پنجمین اهدای عضو در استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس مرکز پیوند دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: اعضای پیکر محمد امین افخمی ۲۷ ساله که به علت ضربه به سر دچار مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند اهدا شد.

دکتر محمد پورشمسی افزود: کبد و یکی از کلیه‌ها در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر این ایثارگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز به بیماران نیازمند پیوند شد.

دیگر خبرها

  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • شرایط وخیم بیماران بیمارستان کمال عدوان غزه
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • افتتاح بخش بیماران نیازمند به مراقبت‌های خاص در همدان
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان