Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@22:50:32 GMT

محسن نژاد نقره گرفت/ اسدی به برنز رسید

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۱۹۹۶

محسن نژاد نقره گرفت/ اسدی به برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز در دیدار فینال وزن ۶۰ کیلوگرم مهدی محسن نژاد به میدان رفت و به مدال نقره بسنده کرد.

محسن نژاد در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر کاتوبک عبدیکریم از قرقیزستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل مردان اله یاروف از ترکمنستان با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن نژاد در این مرحله مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن با نتیجه ۹ بر یک به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار فینال آدیوس سلطانگالی دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان با نتیجه ۸ بر ۴ مغلوب شد و به مدال نقره رسید.

همچنین در وزن ۶۷ کیلوگرم حسین اسدی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با توجه به غیبت الاجامی از عراق به پیروزی دست یافت.

وی در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با تسوچیکا شیمویامادا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۹ بر صفر آشو از هند را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

کد خبر 5189485

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی قزاقستان قهرمانی آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی تیم فوتبال فولاد خوزستان کشتی آزاد مهدی طارمی الاهلی عربستان قهرمانی آسیا تیم فوتبال الوحده امارات ویروس کرونا کسب سهمیه المپیک ورزش همگانی محسن نژاد دست یافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۱۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!

بوکسور جوان ایران، عنوان قهرمانی و مدال طلای قاره آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم اردیبهشت در قزاقستان آغاز شده و تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

امروز دوشنبه، دیدارهای نهایی اوزان مختلف رده سنی جوانان برگزار شد و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی بوکسور شایسته ایران که با ناک اوت راتهیل از هند به فینال رسیده بود، به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان رفت.

اسماعیلی در مبارزه فینال نیز در هر سه راند، برتری محسوسی بر حریف داشت و با ضربات سنگین خود، حریف قدرتمند ازبکستانی را گرفتار کرد. در نهایت وی این دیدار حساس را با برتری به اتمام رساند و سزاوارانه قهرمان جوانان آسیا شد و مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این و در رده سنی جوانان، امیررضا سلطانی در وزن ۵۴ کیلو و امیررضا ملک‌خطابی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند. با این اوصاف تیم جوانان ایران با کسب یک مدال طلا و دو برنز به کار خود پایان داد.

همچنین تیم ملی امید نیز که نخستین حضورش در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کرد، توسط محمد محشری در ۷۵ کیلو، سیدعلی سیدصدری‌ در ۸۶ کیلو و رضا خلیل‌زاده در ۹۲ +کیلوگرم، صاحب سه مدال برنز شد.

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • طلای امیریان در ۸۰۰ متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر
  • دو و میدانی بین المللی دبی؛ طلای امیریان در ۸۰۰متر و برنز اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر