Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نیمار درباره استفاده نکردن از مالکیت توپ بالا، مثال جالب و عجیبی مطرح کرده است.
به گزارش آریا، پاری سن ژرمن با وجود شکست 1-0 مقابل بایرن مونیخ در خانه، به لطف پیروزی 3-2 در آلیانتس آرنا راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. نیمار، ستاره پاری سن ژرمن که در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت، همراه با لیاندرو پاردس مقابل یوسوا کیمیش، هافبک بایرن مونیخ خوشحالی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فضای مجازی این بحث مطرح شد که خوشحالی نیمار و پاردس، پاسخی به صحبت های قبل بازی کیمیش در خصوص قدرتمندتر بودن بایرن مونیخ بوده است.
نیمار در مصاحبه با TNTSports برزیل در خصوص خوشحالی مقابل کیمیش و البته مالکیت داشتن بالا گفت: خوشحالی مقابل کیمیش؟ این شادی برای تحریک کردن او نبود. من و پاردس خوشحالی کردیم اما حضور کیمیش مقابل این خوشحالی، اتفاقی شد. کیمیش گفته بود آن ها بهتر هستند و صعود می کنند اما ما مطمئن بودیم که به نیمه نهایی می رسیم. مالکیت توپ؟ می توانید هر اندازه که دلتان می خواهد مالکیت توپ داشته باشید. می توانید در تمام شب، برای یک دختر آواز بخوانید اما یک مرد می تواند بیاید و در عرض پنج دقیقه، او را ببرد. آواز خواندن شما دیگر فایده ندارد چون او رفته است!
پس از صعود پاری سن ژرمن به نیمه نهایی چمپیونزلیگ برابر بایرن مونیخ، نیمار بسیار خوشحال بود و یوشوا کیمیچ، ستاره بایرن مونیخ، از نزدیک در جریان خوشحالی مهاجم برزیلی قرار گرفت! پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی برگشت پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ، داور هنوز سوت را از دهان خود در نیاورده بود که نیمار با شادی به سمت هم تیمی خود، لئانردو پاردس، دوید و فریادزنان او را در آغوش کشید.
اما درست قبل از این صحنه نیمار عمدا برخوردی نیز با یاشوا کیمیچ، بازیکن بایرن، داشت که مایوس از شکست در حال رفتن به رختکن بود. نیمار و پاردس عملا در چند سانتیمتری کیمیچ و با سد کردن راه او یکدیگر را در آغوش گرفتند و خوشحالی خود از برد را به صورت ستاره شکست خورده بایرن کوبیدند. نیمار که در شکست 1-0 شب گذشته PSG برابر بایرن مونیخ با بدشانسی های عجیبی مواجه شده بود و فقط سه بار توپ را با بدبیاری به تیر دروازه نویر کوبیده بود، درباره خوشحالی خودش که باعث عصبانیت بایرنی ها شده بود و برخوردش با کیمیچ را توضیح داد.
نیمار گفت: "خنده دار است اما من خوشحالی نکردم تا اعصاب کیمیچ را بهم بریزم و با او درگیر شوم. من بیشتر رو به لئو خوشحالی کردم. کار سرنوشت بود که کیمیچ هم آن وسط بود!" البته بر خلاف ادعای بی گناهی شیطنت آمیز نیمار، این حرکت او پیش زمینه ای نیز داشته است که باعث شده ستاره 29 ساله برزیلی بخواهد کمی روی اعصاب کیمیچ برود.
نیمار توضیح داد: "کیمیچ قبل از بازی گفته بود که آنها تیم بهتری هستند. گفته بود که حتما می برند. او واقعا مطمئن بود که به نیمه نهایی صعود می کنند." پاری‌سن‌ژرمن فصل گذشته در دیدار فینال چمپیونزلیگ مغلوب بایرن مونیخ شده بود و با برتری در مجموع دو دیدار این مرحله، به نوعی انتقام شکست فصل گذشته را از حریف باواریایی گرفت. البته برخلاف خوشحالی جنجالی مقابل کیمیچ، نیمار لحظاتی بعد داوید آلابا را در آغوش گرفت و  ستاره اتریشی بایرن را که از ناکامی تیمش ناراحت بود، دلداری داد.
بعد از این مسابقه نیمار، ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن که قراردادش با این باشگاه در سال 2022 به پایان می رسید، با اعلام این که از حضور در پاریس رضایت دارد، گفت که مساله تمدید قراردادش دیگر مساله ای مشکل ساز نخواهد بود. او بعد از بازی گفت:
دیگر نگران مساله تمدید قراردادم نباشید. مشخصا اینجا راحت هستم و حس می کنم در پاری سن ژرمن در خانه هستم. این روزها بیشتر از قبل خوشحال هستم. قهرمان اروپا را حذف کردیم و به فینال رفتیم. نشان دادیم تیم خوبی هستیم. پی اس جی تیم بزرگی است که به کم قانع نیست و حالا حضورمان در نیمه نهایی تضمین شده است.
در این میان ناصر الخلیفی، مدیرعامل باشگاه پاری سن ژرمن نیز گفت که باور دارد نیمار و ام باپه دلیلی برای ترک پاری سن ژرمن ندارند. او در این باره گفت: سرمایه گذاری زیادی برای قهرمان شدن در لیگ قهرمانان و تمام جام های موجود انجام داده ایم. نیمار و ام باپه دلیلی برای ترک باشگاه ندارند. واقعا تمام ابزارهای لازم برای قهرمان شدن در تمام تورنمنت ها را در دسترس داریم. تیم این روزهای ما فوق العاده است. برای سایر تیم ها احترام قائلم اما ما هم در حال تلاش و پیشرفت کردنیم. کارمان تمام نشده و باید به رشد ادامه دهیم. هنوز لیگ قهرمانان تمام نشده و باید هر روز تلاش کنیم.  
قرارداد نیمار و امباپه در سال 2022 به پایان می رسد و در مقطع فعلی به نظر می رسد که نیمار به تمدید قراردادش نزدیک تر باشد تا ام باپه. این روزها شایعات زیادی در مورد جدایی ام باپه به گوش می رسد و این مهاجم هم این شایعات را تکذیب نکرده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نیمار کیمیش پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!

خلاف اخبار روزهای اخیر، نشریه بیلد ادعا می‌کند رالف رانگنیک به پیشنهاد باوارایی‌ها «نه» می‌گوید!

طرفداری | رالف رانگنیک نیمکت تیم ملی اتریش را ترک نخواهد کرد.

در حالی که اکثر خبرگزاری‌ها از مذاکرات پیشرفته بایرن مونیخ با رالف رانگنیک و حتی توافق اولیه باشگاه آلمانی با این سرمربی 65 ساله خبر داده بودند، حال کریستین فالک، خبرنگار نشریه بیلد در گزارشی جنجالی ادعا می‌کند رانگنیک سرمربی باواریایی‌ها نخواهد شد! رالف رانگنیک با رد پیشنهاد بایرن، تصمیمی برای جانشینی توماس توخل ندارد و نیمکت تیم ملی اتریش را ترک نخواهد کرد. فدراسیون فوتبال اتریش با این سرمربی آلمانی حداقل تا پایان رقابت‌های یورو 2024 همکاری خواهد کرد.

معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید در آستانه توافق نهایی؛ رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • خوشحالی شدید میکا ریچاردز از حضور دل پیرو به جای کرگر در برنامه کارشناسی بازی دورتموند و پاری سن ژرمن / فیلم
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس