Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@23:31:56 GMT

محدودیت‌های جدید کرونایی در ادارات بوشهر

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۲۶۶۶

محدودیت‌های جدید کرونایی در ادارات بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند در بخشنامه‌ای که امروز صادر کرده است همه دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده است که از شنبه ۲۸ فروردین به مدت یک هفته در همه شهرستان های قرمز حداکثر با حضور یک سوم کارکنان ساکن در مرکز شهرستان فعالیت کنند.

در متن این بخشنامه آمده است: با توجه به تشدید اعمال محدودیت‌های ورود و خروج «به» و «از» شهرهای قرمز سایر کارکنان غیر ساکن به مدت یک هفته حق مراجعه به دستگاه مربوط را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر در این بخشنامه تصریح کرد: با توجه به ضرورت کاهش تردد ها مدیران دستگاه‌های اجرایی با توجه به اختیارات پیش‌بینی شده در مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا نسبت به کاهش حضور کارکنان به کمترین میزان ممکن و تعطیلی واحدهای غیر ضروری در ادارات و ارائه نشدن برخی خدمات فاقد فوریت که باعث تردد و تجمع ارباب‌رجوع می‌شود در هفته آینده اقدام کنند.

با استناد به این بخشنامه همه جلسات و ماموریت‌ها و بازدید‌های مدیران و کارکنان اداری به مرکز استان و شهرستان‌ها باید تعطیل شوند و بر ارائه خدمت از طریق میز خدمت و حضور نیافتن ارباب‌رجوع در همه اتاق‌ها و واحد‌های داخلی هر دستگاه تاکید شده است همچنین طبق این بخشنامه مراکز بهداشتی و درمانی نیرو‌های نظامی و انتظامی از شمول این موارد مستثنی هستند و مسئولیت حسن اجرای بخشنامه بر عهده مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

گراوند در بخشنامه خود تاکید کرده است که ظرفیت بیمارستان‌ها در حال تکمیل است و چنانچه سیر صعودی با این شیوه ادامه یابد زیرساخت‌های موجود درمانی پاسخگو نیست و استان دچار بحران خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر دستگاه های اجرایی بخشنامه مراکز بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها

طبق قانون اساسی و با هدف حذف شرکت‌های پیمانکار و واسطه و برقراری عدالت اجتماعی مقرر شد تا از واگذاری نیرو‌های قرارداد معین به شرکت‌های پیمانکار خودداری شود و دستگاه اجرایی به طور مستقیم با نیرو‌های خود قرارداد یکساله منعقد کنند. اما این قانون در برخی از شرکت‌ها همچنان به اجرا در نیامده است و موجب نارضایتی کارکنان آنها شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از متوقف شدن اجرای این قانون در سال ۱۴۰۳ در برخی از دستگاه‌های اجرایی خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد تا کارکنان از بلاتکلیفی رها شوند.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، لطفا مصوبه مجلس در خصوص قرارداد‌های مستقیم کارگران در دستگاه‌های اجرایی که قرار بود ۱۴۰۳ اجرا شود، اما مسکوت مانده است پیگیری شود تا از بلاتکلیفی خارج شویم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • سازمان اداری و استخدامی : کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع | ابلاغیه جدید سازمان اداری و استخدامی
  • دریافت هرگونه هدیه از سوی کارمندان دولت ممنوع شد
  • سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد/کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • کارکنان دولت حق دریافت هدیه را نخواهند داشت
  •  کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند
  • کارمندان دولت حق دریافت هدیه را ندارند/ برخورد قضایی با متخلفان
  • بخشنامه ممنوعیت دریافت هر نوع هدیه توسط کارکنان دولت به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است