Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-29@18:19:03 GMT

تولید با کیفیت‌ترین نمایشگر گوشی توسط سونی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۲۷۳۰

اکنون اطلاعات کافی درباره گوشی هوشمند Xperia ۱ III در اختیار ما است و می‌دانیم که پیکربندی پرچمدار جدید سونی چگونه است. در هر صورت این گوشی جدید نسبت به Xperia ۱ II ۲۰۲۰، مطمئنا تفاوت‌ها و پیشرفت‌هایی دارد، اما نباید منتظر یک تغییر بنیادین بود.

ضخامت دوربین Xperia ۱ III بیشتر است و دارای یک لنز پریسکوپ مربع است که در مدل ۱ II وجود نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تلفن برای بزرگنمایی به جای تله فوتو از پریسکوپ استفاده می‌کند.

مشخصات گوشی Sony Xperia ۱ III

این گوشی همان دوربین‌های Xperia ۱ II را دارد، اما با یک دوربین بیشتر، بهبود یافته است. ظاهراً این گوشی یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی دارد و از وضوح ۴K برخوردار است که البته در سایر گوشی‌های سونی هم شاهد آن بوده‌ایم، اما تغییر در اینجا نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتزی آن است، بنابراین تصاویر دو برابر سریعتر از گوشی‌های قبلی این شرکت نمایش داده می‌شوند.

گوشی Sony Xperia ۱ III اولین تلفن همراه ۴K، ۱۲۰Hz است، بنابراین افرادی که به این مشخصه اهمیت می‌دهند تنها یک گزینه دارند.

گفته می‌شود که Sony Xperia ۱ III از چیپست Snapdragon ۸۸۸، همراه با ۱۲ گیگابایت RAM و اندروید ۱۱ استفاده می‌کند. سرانجام گفته می‌شود که باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است که نسبت به ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت II بسیار بالاتر است. به سرعت شارژ آن اشاره‌ای نشده است، اما ظاهراً دستگاه هم بی سیم و هم با دوشاخه شارژ می‌شود.

همچنین یک افشاگر، که سابقه افشای اطلاعات بی نظیری درباره پرچمداران سری Galaxy S۲۱ و ۲۰۲۰ Xperia را دارد، رندر‌های مبتنی بر CAD را درباره رقیب آیفون ۱۲ مینی که تحت عنوان Xperia Compact راه اندازی می‌شود، به اشتراک گذاشت.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: گوشی هوشمند سونی دوربین سونی گوشی هوشمند شرکت سونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

سید صمد ضیائی در خصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی گفت: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • آشنایی با برترین سازندگان جرثقیل سقفی در جهان
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است