Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخبار انتظامی سیستان و بلوچستان۲۵ فروردین/ از دستگیری شرور مسلح در عملیات پلیس تا شناسایی عاملان برداشت غيرمجاز از حساب بانکی یک شهروند در زابل

دستگیری شرور مسلح در عملیات پلیس سیستان و بلوچستان

 

فرد شروری که با تیراندازی به سمت شهروندی ضمن مجروحیت وی در شهرستان هامون باعث رعب و وحشت عمومی شده بود، در اقدام ضربتی پلیس استان شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سردار احمد طاهری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: یازدهم فروردین ماه سال جاری در پی اعلام یک مورد تیراندازی در یکی از محلات شهرستان هامون، بررسی موضوع به صورت ویژه دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، فردی با سلاح گرم به سمت شهروندی تیراندازی و ضمن مصدومیت وی، از محل متواری شده است.

 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عامل این اقدام شرارت آمیز تحقیقات تخصصی پلیس آغاز و با تلاش صورت گرفته هویت متهم مشخص و عامل آن روز گذشته طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در یکی از خیابان های شهرستان هامون دستگیر شد.

 

سردار طاهری در ادامه افزود: متهم پس از انتقال به پلیس با علت و انگیزه شخصی با شاکی به بزه انتسابی خود اعتراف کرد که در این خصوص علاوه بر تلاش ماموران برای کشف سلاح بکار رفته در تیراندازی، پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضایی شد .
این مقام ارشد انتظامی بر عزم جدی پلیس استان سیستان و بلوچستان در برخورد قاطع ماموران انتظامی با هر گونه جرم خشن تأکید و از خانواده ها و بخصوص سران طوایف خواست تا جوانان را از عواقب سخت نگهداری ،حمل و جابجایی انواع سلاح گرم و سرد آگاه سازند.

 

اعتراف سارقان سابقه دار به 6فقره سرقت در شهرستان سراوان 

 

در پی دستگیری سارقان سابقه دار در شهرستان سراوان 6 فقره سرقت سیم و کابل برق و اماکن کشف شد. 

 

سرهنگ "داریوش سرگلزایی" فرمانده انتظامی شهرستان سراوان  با بیان این مطلب بیان داشت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، روز گذشته پلیس آگاهی شهرستان سراوان در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به 2 نفر مشکوک،که به محض مشاهده ماموران قصد متواری شدن از محل را داشتند که با اقدام سریع ماموران دستگیر شدند .

 

وی ادامه داد: با انتقال مظنونین به پلیس آگاهی ،در تحقيقات و بازجویی صورت گرفته مشخص شد،  متهمان اعتیاد شدید به مواد مخدر داشته و دارای سوابق کیفری متعدد می باشند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی صورت گرفته متهمان به 6 مورد سرقت سیم و کابل برق اعتراف و اظهار داشتتند، بعد از سرقت اموال مسروقه را در یک چهار دیواری مخفی و به افراد دوره گرد جهت خرید و مصرف مواد مخدر به فروش می رساندند.
فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

توقیف کامیون تانکردار با 20 هزار سوخت قاچاق در محور" ایرانشهر" 

با تلاش تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی "عمار" استان 20 هزار لیتر سوخت قاچاق در محور" ایرانشهر"طی بازرسی از کامیون تانکردار کشف شد. 

 

سرهنگ" حمید نوری"فرمانده قرارگاه عمار فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشريح اين خبر اظهار داشت: رزمندگان یگان تکاوری112 "عمار" در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت در حين کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی"شهرستان ایرانشهر-سرباز" به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند.

 

وی افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن  مقدار 20 هزارلیتر نفت گاز قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

 

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به شناسایی فرد متخلف ومعرفی آن به پلیس آگاهی، برعزم جدی رزمندگان یگان تکاوری در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی تاکید کرد.

 

شناسایی عاملان برداشت غيرمجاز از حساب بانکی یک شهروند در زابل

 

فرمانده انتظامي شهرستان زابل از شناسايي 2 متهم برداشت غيرمجاز 65 ميليون ريالي از حساب بانکي يک شهروند در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ" احمدثمره حسینی " بیان داشت: در پي مراجعه فردي به پلیس فتا شهرستان زابل و ارائه شکوائيه اي مبني بر برداشت غیرمجاز مبلغ 65میلیون ریال از حساب بانکي اش به صورت اینترنتی و غیرمجاز، پی گیری موضوع در دستور کار تيمي از کارشناسان پليس فتا اين فرماندهي قرار گرفت.


وی افزود: با بررسي هاي تخصصی کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد، متهمان با به دست آوردن اطلاعات و رمز عبور عابر بانك شاکی، مبلغ مذکور را طي دو مرحله از حساب بانکي وی برداشت کرده است که نهايتاً متهمان شناسایي و اقدامات لازم براي احضار آنان با هماهنگي مقام قضایي صورت گرفت.

 

سرهنگ "ثمره حسینی " بیان داشت: كارشناسان پلیس فتا با اقدامات صورت گرفته پس از هماهنگي لازم، 2 متهم را در 2 شهر شمالی کشور شناسايي و پرونده جهت دستگيري متهمان به صورت نيابتي به دادسراي مربوطه ارسال شد.

 

فرمانده انتظامي شهرستان زابل درپایان با هدف پيشگيري و جلوگيري از وقوع هرگونه جرايم اينترنتي به شهروندان توصيه کرد:کارت¬‌هاي بانکي داراي اطلاعات مهمي است در حفظ و نگه¬داري آنها کوشا باشيد، قبل از انجام خريدهاي اينترنتي نسبت به معتبربودن سايت اطمينان حاصل کرده و از آدرس دقيق وصحيح سايت موردنظراطلاع کافي داشته باشيد

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماموران موفق هشدارهاي پليس کشف جرائم سیستان و بلوچستان برداشت غیرمجاز شهرستان سراوان دستگیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته (7 اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از 10 ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان