Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد علی نبی پور سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی و معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت‌: از مجموع هزار و ۶۲ نفر ثبت نام کننده برای کاندیداتوری انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در بخش مشهد ۱۱۶‪ نفر در مرحله اول رد صلاحیت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: رد صلاحیت‌ها هنوز به نامزد‌ها اعلام نشده و این رد صلاحیت‌ها قطعی نیست و ممکن است با اعتراض و ارائه مستندات از سوی نامزد‌ها به تایید صلاحیت تبدیل شود.

بیشتر بخوانید

تمدید مهلت اخذ رای

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه ۳۲ درصد از کل داوطلبان دارای سابقه نمایندگی در شورا‌های اسلامی دوره‌های گذشته هستند، بیان کرد: ١١ هزار و ۲۷ نفر نیز برای اولین بار در انتخابات حضور پیدا می‌کنند.

نبی پور بیان کرد: در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، یکی بحث ها، واکسیناسیون عوامل اجرایی و افراد حاضر سر صندوق خواهد بود که هنوز قطعی نشده، اما پیگیر هستیم که این طرح حتما اجرایی شود و نگرانی عوامل اجرایی را در مورد ابتلا به کرونا از بین ببرد.

او تصریح کرد: در جهت حفظ سلامت مردم و رای دهندگان پیش بینی توزیع اقلام بهداشتی را در شعب اخذ رای خواهیم داشت و همچنین تعداد شعب را افزایش می‌دهیم و سعی بر این است در صورت امکان صندوق‌ها را در فضای باز و در مکان‌هایی که بهترین وضعیت برای رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی را داراست، قرار گیرند تا مردم هم بدون نگرانی به واحد‌ها مراجعه کنند.

سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی تاکید کرد: برای تجمع‌های تبلیغاتی و انتخاباتی نیز برنامه ریزی بر این است که بیشتر برای تبلیغات نامزد‌ها از فضای مجازی و تلویزیون استفاده شود.

نبی پور اظهار کرد: دغدغه ما مشارکت بالای سیاسی و حضور مردم در عرصه انتخابات است و در جهت رفع نگرانی‌های رای دهندگان و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از همه توان خود بهره خواهیم برد.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا جمعه ۲۸ خردادماه هم‌زمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در بیش از پنج هزار شعبه اخذ رای مستقر در ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۹۶ روستا و تیره عشایری خراسان رضوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام//م. ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات شوراهای اسلامی رد صلاحیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی خراسان رضوی رد صلاحیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۲۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ابتدا قرار بود ۷ بهمن ۱۴۰۲ و سپس ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ برگزار شود که هر ۲ بار لغو شد.

با تصمیم هیات رئیسه مجمع انتخاباتی این فدراسیون در روز ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود تا این فدراسیون رئیس جدید خود را بالاخره بشناسد.

برای انتخابات ۱۱ نفر برای احراز پست ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، اما در نهایت ۶ نفر برای حضور در انتخابات تایید شدند. افشین چگینی، یوسف بهتری، حمیدرضا پارسی‌منش، یوسف جاویدان، محمد عسگری و جاسم منوچهری نفرات تایید شده هستند.

پیش از این یوسف بهتری ریاست فدراسیون را برعهده داشت که از سمت خود کناره‌گیری کرد و مجید زارعیان به‌عنوان سرپرست فدراسیون منصوب شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • برپایی ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی