Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر انقلاب فرمودند: قرآن به همه بخش های زندگی انسان ناظر و برای هرکدام از آنها راهنمایی و هدایتی دارد. چقدر غافلند کسانی که فکر می‌کنند قرآن به مسائل سیاست و حکومت کاری ندارد.

به گزارش مشرق، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز مقارن با اولین روز ماه مبارک رمضان در مراسم مجازی انس با قرآن طی سخنانی فرمودند: من در سخنرانی اول فروردین در باب رتبه اقتصادی کشور آماری عرض کردم، اما چند نفر به من تذکر دادند که این آمار درست نیست و من به دفتر گفتم و بررسی کردند و بررسی کردند و معلوم شد آمار ما درست نبوده و ‌آنچه من گفتم مربوط به 5 یا 6 سال قبل بوده لذا از کسانی که به من تذکر دادند که موجب شد این اشتباه برطرف شود تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایشان در ادامه خاطرنشان کردند: آغاز قرآن با ذکر هدایت قرآنی آغاز شده و ده ها مورد از قرآن است که سخن از هدایت قرآن و راهنمایی ها و دستگیری ها هست و مخاطب قران همه بشریت است و ادعای قرآن این است که همه بشریت را به صراط مستقیم هدایت کند.

رهبر انقلاب تصریح کردند: هدایت قرآن به یک منطقه محدود زندگی بشر اختصاص ندارد، بلکه مربوط به همه گستره عظیم زندگی بشر است و اینطور نیست که در بخشی انسان را هدایت کند و در بخش دیگری از موارد مورد زندگی بشر انسان را مهمل بگذارد و بی اعتنا عبور کند.

ایشان با تأکید بر اینکه همه عرصه های زندگی در قرآن درس و هدایت دارد و قرآن به همه بخش های زندگی انسان ناظر و برای هرکدام از آنها راهنمایی و هدایتی دارد، فرمودند: چقدر غافلند کسانی که خیال می‌کنند قرآن به مسائل زندگی و سیاست و اقتصاد و حکومت کاری ندارد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عنوان کردند: هر وقتی که ما از قرآن نسبت به حادثه ای شبیه به آن حادثه استنطاق کنیم و هدایت بطلبیم قرآن کریم همین مطلب را در اختیارمان خواهد گذاشت.

ادامه دارد . . .

منبع: دفتر مقام معظم رهبری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا رهبر انقلاب قرآن کریم اقتصاد اخبار داغ مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید احمد علم‌الهدی، روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان عقیدتی سپاه خراسان رضوی افزود: اینها نشانه‌های صادق همان افولی است که از سال‌ها قبل، رهبر معظم انقلاب وعده آن را داده بودند و اکنون نشانه‌های تصدیق این وعده صادق بر همگان آشکار می‌شود.

بنابر روایت ایسنا، وی با بیان اینکه سال‌هاست که غرب ادعای دموکراسی دارد، افزود: حالا ببینید همین دموکرات‌ها چطور استاد دانشگاه را روی زمین می‌کشانند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند و داخل ماشین می‌اندازند در حالیکه نه‌ فقط چشم ملت ایران بلکه نگاه همه مردم دنیا به دانشگاه‌هایشان دوخته شده است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تصویر جامعه ما از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، دقیق‌ترین مصداق تشابه با همان واقعه احزاب است تا جایی که شما در سال‌های اخیر به چشم می‌توانستید ببینید کسانی بودند که شاید حتی سوابق درخشان انقلابی هم داشتند اما در مقابل ساز و برگ اردوگاه دشمن به صرافت افتادند تن به سازش دهند، مذاکره کنند و تسلیم شوند.

وی ادامه داد: در مقابل این افراد، دسته دیگری بودند که ایستادند و در صدر آن‌ها رهبر معظم انقلاب بود. اینها همان کسانی بودند که گفتند «وَ صَدَقَ الله وَ رَسوله» و تا به امروز نیز همه کار نظام و اسلام و انقلاب و کشور را با همین مبنا به پیش برده‌اند.

علم الهدی با بیان اینکه در عرصه تبلیغ و تبیین باید ابتدا به سراغ خودی‌ها برویم، افزود: برادران سپاه و توده اقشار مختلف بسیج، ۲ بستر مستعد کار فرهنگی هستند. مجامع خانوادگی، پاتوق‌های صمیمانه، اینها فرصت‌هایی است که می‌توان خیلی از مسائل فرهنگی و برنامه‌های تربیتی را به کمک خلوص ذاتی این فضا نهادینه کرد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901806

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • اظهارات جدید علم‌الهدی درمورد وقایع دانشگاه‌های آمریکا؛ ببینید چطور استاد دانشگاه را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند
  • چرایی پیش‌بینی‌ناپذیری از ایران فردا | برخوردها از سال ۸۸ جامعه را پیچیده‌تر کرده | تنش‌های بزرگ در دل رخدادهای کوچک است!
  • قرآن؛ کتاب زندگی/ قرآن، نور و رحمت و هدایت به سوی خیر و سعادت است
  • اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • چرایی پیش‌بینی‌ناپذیری ایران فردا / قواعد بازی حکومت و جامعه پیچیده‌تر شده
  • دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • آن ها که در ایران می مانند و می خواهند آن را بسازند این مقاله را بخوانند / ۱۰۰۰ سال حکومت ایلیاتی و ۸۰۰ سال تعطیلی عقل و اندیشه و علم
  • نقدینگی‌های جامعه باید به‌سمت بخش مولد اقتصاد یعنی نفت و گاز هدایت شود