Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@12:00:31 GMT

گل سید جلال حسینی به الوحده (پرسپولیس 1-0 الوحده)

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۲۹۳

‍‍‍‍‍‍

گل سید جلال حسینی به الوحده (پرسپولیس 1-0 الوحده).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه تراکتور تبریز پس از کناره گیری پاکو خمز از این تیم با شکست مقابل نساجی مازندران در هفته بیست و جهارم لیگ برتر روبرو شد تا هواداران این تیم نسبت به عملکرد بازیکنان فعلی انتقادهای تند و تیزی را داشته باشند و به ماشین حمل بازیکنان این تیم پس از بازگشت از مازندران به تبریز نیز حمله کنند.

از این رو باشگاه خصوصی تبریزی‌ها در لیگ برتر به جای جریمه بازیکنان تیم تصمیم گرفت سرمربی سرخپوشان را هرچه زودتر انتخاب کند تا پس از مذاکره با یحیی گل محمدی سرمربی پیشین تراکتور و با نظر مستقیم او فعلا حمید مطهری را به عنوان مربی موقت و دستیار اول سرمربی در فصل آینده انتخاب کنند.

سیدمحسن حسینی مدافع پیشین تراکتور تبریز در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به انتخاب حمید مطهری به عنوان دستیار اول سرمربی نامعلوم فصل آینده سرخپوشان و همچنین هزینه‌های ارزی بسیار بالای تراکتور بدون کسب قهرمانی با پاکو خمز اظهار نظر کرد که در پی می‌خوانید:

قلب تبریز درد می‌کند

پیشکسوت تیم فوتبال تراکتور با اشاره به نتیجه‌های پاکو خمز در تراکتور و جدایی ناگهانی‌اش از این تیم گفت: برایم عجیب است چرا همیشه باید رفتاری غیر حرفه ای قلب مردم تبریز و هواداران تراکتور را به درد آورد. من می‌گویم تراکتور قلب تبریز است و الان قلب این شهر درد می‌کند.

حسینی افزود: آقای زنوزی میلیون دلاری خرج کرد تا دیگر خبری از حاشیه‌ها و آقایی بازیکن در رختکن نباشد آن وقت باز هم می‌بینیم و می‌شنویم که بازیکن X در رختکن ارنج می چیند یا فلان دلال همه کاره تیم شده است. این برای اسم تراکتور خیلی تلخ و ناراحت کننده بوده است.

روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!

حسینی که از اتفاقات رخ داده حوالی تراکتور انتقادات تند و تیزی داشت در ادامه این مصاحبه نسبت به عدم موفقیت تراکتور در کسب قهرمانی در چند سال اخیر یادآور شد: تراکتور در دو فصل اخیر جزو بهترین تیم‌ها بوده است. می‌توانست برای قهرمانی سر بالا بیاورد اما چرا در حساس‌ترین مقطع اجازه نمی‌دهند این تیم به ساحل امن برسد. مگر می‌شود یک موضوع چندین و چند مرتبه تکرار شود که دودش تمام و کمال به چشم باشگاه بزرگ تراکتور برود.

مربی فوتبال کشور افزود: روز مرگ تراکتور در این فصل کم نبود. مگر می‌شود در ورزشگاه یادگار امام تبریز به راحتی چهار گل خورد و حرفی نزد. تراکتور در خانه با وجود هوادارانش قدرتی دارد که کمتر تیمی در ایران دارد. من واقعا برایم جای سوال است چرا اینقدر تراکتور اسیر نفراتی شده است که دلسوز این تیم نیستند.

حمید مطهری توانایی فنی بالایی دارد

حسینی درباره انتخاب حمید مطهری به عنوان مربی موقت تراکتور تصریح کرد: من فکر می‌کنم حساس‌ترین روزهای تراکتور است. باید تا پایان فصل حمایت کرد. هزاران دلار خرج خارجی‌هایی شد که فقط پول را هدف قرار داده بودند و اعتبار تیم مهم نبود. حالا باید به یک مربی با دانش داخلی هم بها داد. زمانی که در رده امیدها بودم آقای مطهری مربی ام بود. او خیلی به روز در حوزه علم فوتبال مطالعه دارد و با نوع نگاه خود همواره برای یکپارچگی تیم تلاش می‌کند.

او افزود: قطعا انتخاب حمید مطهری برای مربی موقت تصمیم خوبی است و من فکر می‌کنم توانایی ماندن در همین پست را هم دارد اما به هر حال سیاست‌های باشگاه باید مورد بررسی قرار بگیرد و نمی‌توان خارج از فضای باشگاه به راحتی در این خصوص اظهار نظر کرد.

پیشکسوت باید حمایت صحیح کند

حسینی در خصوص تخریب‌هایی که از سوی برخی افراد علیه بازیکنان و مدیران باشگاه صورت گرفته، یادآور شد: قوتی در تراکتور بازی کنید متوجه می‌شوید یک تیم چقدر در پوست و گوشت یک جامعه می‌تواند نفوذ داشته باشد. تراکتور دقیقا همان روح در جسم طرفدارانش است. شهر با بردن تراکتور خوشحال است و وقتی می بازد مغازه‌ها هم زودتر می‌بندند و حوصله هیچ کس را ندارند. من قبول دارم تراکتور مهم است اما مشکل اصلی را باید ریشه‌ای در خیلی از مواردی که غیر حرفه ای در داخل تیم برای سال‌های متوالی اخیر در حال تکرار است باید گرفت.

او افزود: اکنون ما در یک تیم دسته دومی فعالیت مربیگری می‌کنیم که آقای مرتضی اسدی و علی جلیلی دیگر پیشکسوتان تراکتور هم حضور دارند. آنجا درباره تراکتور خیلی صحبت می‌کنیم اما تنها به یک جمع بندی می‌رسیم که مکتب تراکتور همیشه امیدبخش است و هیچ کس نمی‌تواند آن را رد کند. حالا برای انتقاد هم مثل حمایت باید رفتار صحیح داشت.

کد خبر 6088115 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • قلب تبریز درد می کند/ روز مرگ تراکتور در فصل جاری کم نبود!
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • پیکان‌سواری مس رفسنجان زیر باران/ صعود نارنجی‌پوشان به مرحله بعد جام‌حذفی
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود.
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • شایعات خطرناک درباره جلال‌الدین ماشاریپوف؛ بوی پیراهن قرمز!
  • اجرای طرح کشت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان
  • تدارک لباس برای شیرخوارگان حسینی 
  • حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس