Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@04:46:05 GMT

پرسپولیس ایران ۱ - الوحده امارات ۰/ چراغ اول روشن شد

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۳۷۶۱

پرسپولیس ایران ۱ - الوحده امارات ۰/ چراغ اول روشن شد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ایلیا تاری‌وردی؛ در اولین روز از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ امروز چهارشنبه تیم پرسپولیس ایران نایب قهرمان فصل گذشته این مسابقات از ساعت ۱۹ به مصاف الوحده امارات رفت که در نهایت نماینده کشورمان موفق شد با برتری یک بر صفر پیروز این میدان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش اتفاقات مهم این بازی را در ادامه مرور کنید.


ترکیب پرسپولیس ایران: حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، سیامک نعمتی، وحید امیری، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه و شهریار مغانلو


ترکیب الوحده امارات: راشد علی، لوکاس پیمنتا، خلیل ابراهیم، تیم ماتاوز، خمیس اسماعیل، عبدالله الکربی، لی میونگ جو، احمد رشید، فارس جمعه، عبدالله احمد و عمر خربین

گل‌های بازی:

پرسپولیس ایران: ( سید جلال حسینی ۴۱)
الوحده امارات: -


کارت زرد:
پرسپولیس ایران: ( امید عالیشاه ۵۵)
الوحده امارات: ( احمد راشد ۲۵) (خمیس اسماعیل ۴۳)


کارت قرمز:
پرسپولیس ایران: -
الوحده امارات: -


مهم ترین اتفاقات بازی؛

دقیقه ۲: فرار خوب احسان پهلوان او را در موقعیت مناسبی قرار داد که توپ او به کرنر رفت.

دقیقه ۷: مهدی ترابی با نفوذ از سمت چپ و با ارسال توپ موقعیت گل زنی را برای شهریار مغانلو ایجاد کرد اما ضربه سر او با بدشانسی به تیرک افقی دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۲۱: خلیل اسماعیل توانست با یک سانتر خوب ماتاوز را صاحب توپ کند، ضربه ی ماتاوز اما با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: عمر خربین با نفوذ در محوطه پرسپولیس موقعیت خطرناکی را ایجاد کرد اما ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: ضربه ایستگاهی مهدی ترابی دقیق بود و به کنعانی زادگان رسید اما این بازیکن توپ را با سر به بیرون زد.

دقیقه ۴۱: امید عالیشاه در سمت راست زمین به مهدی ترابی پاس داد که یک- دو این بازیکن با احسان پهلوان، حرکت در عرض او و پاس رو به عقب این ستاره سرخ‌پوشان را سید جلال حسینی با شوت زمینی تبدیل به گل کرد.

دقیقه ۵۲: اشتباه وحید امیری خلیل ابراهیم را در موقعیت خطرناکی قرار داد، او با یک پاس عرضی میخواست بازیکن دیگر را صاحب توپ کند که سید جلال حسینی در بین راه توپ را دفع کرد.

دقیقه ۶۵: شهریار مغانلو در حرکتی زیبا با یک پاس در عمق ترابی را وارد موقعیت تک به تک کرد اما شوت ترابی با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۷۸: پاس رو به عقب مهدی ترابی از روی ضربه آزاد سمت چپ زمین و شوت سیامک نعمتی پس از برخورد به مدافع الوحده به کرنر رفت.
دقیقه ۷۹: سانتر زمینی و تند و تیز ترابی از جناح راست را مدافع الوحده به کرنر زد.

هومن جعفری کد خبر: 1093132 برچسب‌ها پرسپولیس تهران الوحده امارات لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پرسپولیس تهران الوحده امارات لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس ایران الوحده امارات مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۳۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود! (+عکس)

در گرمای سوزان تابستان نشستن جلوی باد خنک کولر و نوشیدن یک لیوان آب یخ خیلی می‌چسبد! در بیشتر شهرهای ایران خیلی از خانواده‌ها کولر دارند چون حتی تصورش هم سخت است که بتوان روزهای گرم تابستان را بدون کولر گذراند.

تابستان‌های گرم، کولر را وسیله‌ای ضروری و پرطرفدار کرده، به‌طوری‌که چیزی حدود ۷۰ درصد مردم ایران از آن استفاده می‌کنند اما شاید جالب باشد بدانید در کشورمان شهری وجود دارد که به شهر بی کولر معروف است. 

چالدران، شهر بی کولر ایران

به گزارش دلتامگ، چالدران در دامنه رشته‌کوه‌های زاگرس قرار دارد و همین بودنش در ارتفاع، آب و هوای خنکی را برایش به وجود آورده است. چالدران از شهرهای استان آذربایجان غربی و از مرتفع‌ترین شهرهای ایران است که زمستان‌های سرد و تابستان‌های خنکش از آن منطقه‌ای گردشگری ساخته است.

بارش شدید باران و برف در این شهر اصلا چیز عجیبی نیست و حتی میزان برف بیش از دو متر هم در این شهرستان دیده شده است! پس تعجب‌برانگیز نیست که وقتی در این شهر زیبا قدم می‌زنید هیچ کولری را روی پشت‌بام‌ها یا کنار پنجره‌ها نمی‌بینید چون مردم این دیار با سرمای طبیعی هوا خنک می‌شوند.

خرید کولر

اگر پای صحبت فروشندگان لوازم خانگی بنشینید از نخریدن کولر در این منطقه حرف می‌زنند و اینکه تابه‌حال سابقه نداشته کسی در این شهر نیازی به کولر داشته باشد. در سال‌های اخیر اما با وقوع سیل‌های مختلف بخشی از پوشش گیاهی این شهر از بین رفت که این باعث بالا رفتن دما نسبت به قبل شده است.

یکی از جذابیت‌های این شهر بی کولر برای گردشگران، کلیسایی با شهرت جهانی به نام قره کلیسا است که در لیست میراث جهانی یونسکو قرار دارد و در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی این شهر است. این کلیسا آرامگاه یکی از حواریون است و در سال گردشگران زیادی از آن دیدن می‌کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • در این شهر هیچ کولری روشن نمی‌شود! (+عکس)
  • سی و پنج سال پیش دچار جادوی تئاتر شدم/شمع شب چراغ روشن شد
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • تمرین سنگین و تاکتیکی سرخپوشان در روز بازگشت بیرانوند + عکس
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟