Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان باید در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۲۰:۳۰ روز پنجشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برابر پدیده خراسان بایستد.

این دیدار برای هردو تیم خصوصا ذوب‌آهن بسیار حائزاهمیت است، چرا که گاندو‌ها باتوجه به عدم نتیجه‌گیری سایر رقبای پایین‌جدولی، می‌توانند با کسب پیروزی مهم خارج از خانه، یک پله در جدول صعود کرده و خودشان را از انتهای جدول دور کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در نیم‌فصل اول به‌هیچ عنوان نتایج خوبی کسب نکرد؛ اما با بازگشت مجتبی حسینی به نیمکت این تیم، توانست در لیگ و حذفی ۳پیروزی را برای هواداران به ارمغان بیاورد، آن‌ها سال جدید را هم خوب شروع کردند و در هفته نوزدهم با شلیک تماشایی محمدی‌مهر صنعت‌نفت آبادان را شکست دادند.

ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم آمار متفاوتی از خود نشان داد و ۲برد از ۴بازی در لیگ به‌دست آورد؛ این درحالی‌ست که در نیم‌فصل اول تنها به یک برد از ۱۵دیدار رسیده بود.

ذوبی‌ها در کار‌های تاکتیکی نیز متحول شده‌اند و به‌مراتب عملکرد بهتری از خود در زمین به‌جای گذاشته‌اند. آن‌ها در بازی پاس‌های بیشتری به‌هم می‌دهند و شوت‌های بادقت‌تری روانه دروازه حریفان می‌کنند. مسئله‌ای که نوید بازگشت این تیم به روز‌های خوب را می‌دهد.

 پدیده خراسان هم با نتایج سینوس‌وار و ضعیف با ۲۴امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد.
در این دیدار ذوب‌آهن قاسم حدادی‌فر و دارکو بیدوف را به‌دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در تیم رحمتی هم میلاد فراوانی دروازه‌بان باتجربه پدیده خراسان به‌دلیل ۴ اخطاره بودن از بازی محروم است.

گاندو‌ها در ۱۰ بازی این فصل میزبان بوده‌اند که موفق به کسب ۲برد و ۵تساوی شده‌اند و ۳دیدار نیز با شکست برای آن‌ها به پایان رسیده است.

در طرف مقابل پدیده خراسان در ۱۰دیداری که میهمان بوده ۲مرتبه پیروز شده و ۳بازی به تساوی برابر حریفان رضایت داده و ۵شکست نیز متحمل شده است.

در تاریخچه رویارویی این دو تیم در لیگ برتر ۱۳بازی انجام‌شده که سهم ذوب‌آهن ۶ و پدیده خراسان پیروزی بوده و ۳دیدار با تساوی به اتمام رسیده است.

 

 

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان شهرخودرو مشهد پدیده خراسان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی، به تشریح خدمات ارائه شده در سیل و آبگرفتگی از ١٢ تا ١٥ اردیبهشت پرداخت و گفت: در این مدت زمان، ۲۱ استان (آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، سمنان، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد) نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان ۱۰۶ مورد عملیات امدادی انجام شده، ادامه داد: امدادگران به ۲۶۳۶ نفر امدادرسانی کردند، ۱۰۲ نفر را اسکان اضطراری دادند، ۲۰۴ نفر را به مناطق امن منتقل کردند و با دستگاه پمپاژ، آب ۱۴۸ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

وی افزود: ۱۶۹ تیم عملیاتی شامل ۶۰۹ نفر امدادگر در عملیات سیل و آب‌گرفتگی شرکت کردند.

محمودی گفت: ۲۳ دستگاه چادر، ۶۲۰ تخته پتو، ۳۶۱ تخته موکت، ۱۵۰۴ کیلوگرم نایلون، ۲۹۷ بسته غذایی، ۲۹۵ قوطی کنسرو، ١٠٠ قرص نان، ۱۴۰ ست شستشو و ۴۹ ست بهداشتی بین افراد متأثر توزیع شد.

کد خبر 6096466

دیگر خبرها

  • ۱۰ فایده پیاده روی در سلامت بدن | بهترین زمان پیاده روی چه زمانی است؟
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • بهترین فصل برای سفر به جنوب کشور کدام است؟
  • ۲۳ استان گرفتار سیلاب/ امدادرسانی به ۵ هزار نف
  • ۲۳ استان گرفتار سیل و آبگرفتگی/امدادرسانی به ۵ هزار نفر
  • بهترین زمان مصرف پروتئین چه وقت است؟ قبل یا بعد از تمرین؟
  • امدادرسانی به ۲۶۰۰ هموطن متاثر از سیل در ۲۱ استان
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی