Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، ناصر نعمتی شامگاه چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار با تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در مرحله پلی آف تیم‌های پایین جدول لیگ برتر فوتسال افزود: از تیم بازارهای روز کوثر شناخت خوبی داریم و از نقاط ضعف و قوت این تیم مطلع هستیم.

وی با بیان اینکه در دیدار فردا بدنبال کسب نتیجه لازم هستیم، گفت: ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم اما همه تلاش خود را برای موفقیت انجام خواهیم داد چون چیزی برای از دست دادن نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی ایمان شیراز با بیان‌اینکه حریف نسبت به ما هزینه بیشتری کرده است و تیم خوبی را در اختیار دارد، خاطرنشان کرد: هفته قبل مقابل تیم شهروند سازی بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم ولی باختیم.

وی افزود: ما نتوانستیم تمرینات خوبی بدلیل مشکلات مالی برگزار کنیم ولی تمام تلاش خود را در زمین خواهیم کرد.

نعمتی با اظهار امیدواری برای ارائه نمایش خوب تیمش مقابل نماینده اصفهان در دیدار فردا اظهار داشت: مرحله به مرحله رو به جلو حرکت می‌کنیم و امیدوارم فردا با دست پُر، اصفهان را ترک کنیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان تیم ما شرایط روحی خوبی دارند و هم‌قسم شده‌اند که مقابل نماینده اصفهان بازی خوبی ارائه کنند.

به گزارش ایرنا، در هفته دوم مرحله پلی‌آف، تیم فوتسال بازارهای روز کوثر برای ماندن در لیگ برتر، شامگاه پنجشنبه ۲۶ فروردین در اصفهان میزبان تیم ایمان شیراز است.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال کوثر شیراز اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال کوثر شیراز لیگ برتر فوتسال کوثر شیراز اصفهان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!

سرمربی چلسی دوست ندارد به خاطر مشکلاتی که کنترل آنها از دستش خارج است، سرزنش شود. 

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو پس از شکست 5-0 مقابل آرسنال در روز سه شنبه و حذف از جام حذفی، تحت فشار قرار گرفته است. امیدهای آبی ها برای کسب سهمیه اروپا با تردید جدی مواجه شده و رقم خوردن یک فصل بدون جام قطعی است، در حالی که چلسی علی رغم بازگشت کول پالمر برای سفر به استون ویلا، از مصدومیت 12 بازیکن نیز رنج می برد.

به گزارش استاندارد، پوچتینو در پاسخ به این سوال که آیا او از اعتماد کامل مدیران ورزشی باشگاه، پل وینستنلی و لارنس استوارت برخوردار است، گفت:

این سوال خوبی برای آنهاست، اگر فرصت پرسیدن از آنها را داشته باشید. این که مشکل داریم،  یک توهم نیست، این واقعیت است.  اگر ما مسئول نتایج شناخته شویم، پس مسئولیتش بر عهده ماست. اما شاید در این شرایط ما مسئول نباشیم. راستش را بخواهید، نمی دانم آنها چه فکر می کنند. مسئولیت من این است که تیم عملکرد خوبی داشته باشد. اما من همه کاره باشگاه نیستم. من اینجا همه تصمیمات را نمی گیرم. این باید روشن شود.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • جواب پوچتینو به انتقادات: من همه‌‎کاره چلسی نیستم!