Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@20:56:36 GMT

یک کشته و شش مصدوم نتیجه غفلت در رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۴۶۱۹

یک کشته و شش مصدوم نتیجه غفلت در رانندگی

ایسنا/کردستان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: برخورد دو خودرو کامیون ایسوزو با سواری پژو ۴۰۵ در محور سنندج به دیواندره یک کشته و شش مصدوم را روانه بیمارستان سنندج کرد.

مهدی خوش قدم در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این تصادف در ۳۰ کیلومتری سنندج به دیواندره "نزدیک عباس آباد "به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه و عبور به لاین مقابل در ساعت ۶:۳۰ دقیقه به وقوع پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: پس از وقوع این حادثه حاضران در صحنه ساعت ۶:۳۴ دقیقه با شماره ۱۱۲ مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس گرفته و نجاتگران پایگاه امداد و نجات باقرآباد جمعیت هلال احمر شهرستان سنندج سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری پلیس راه، اورژانس و نجاتگران هلال احمر به وسیله ست نجات سیار سرنشینان خودرو سواری را رهاسازی کرده و نیز یک مصدوم توسط عوامل پایگاه باقرآباد و سایر مصدومین توسط عوامل اورژانس منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر تاکید کرد: با توجه به حجم بالای تردد خودرو در محور سنندج به دیواندره، لازم است که رانندگان خودروهای سواری ضمن رعایت سرعت مطمئنه نسبت به رعایت دقیق قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تصادفات جاده ای استانی اجتماعی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مسعود مثنوی اظهار داشت: با اطلاع مرکز هماهنگی eoc استان خبری مبنی بر برخورد رخ به رخ یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودروی سواری ساینا در محور چلیچه به جونقان رو به روی قطب صنعتی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای پردنجان با دو دستگاه خودروی نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی صحنه حادثه، انجام عملیات رها سازی و اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی مصدومان را به بیمارستان سیدالشهدا منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی