Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:21:01 GMT

صعود سخت مهرام به فینال لیگ بسکتبال

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۴۶۹۹

تیم بسکتبال مهرام تهران موفق شد با گذر از سد نفت آبادان، راهی فینال لیگ برتر شود.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۲۰:۲۰ امشب (چهارشنبه) ۲۵ فروردین ۱۴۰۰، دو تیم نفت آبادان و مهرام تهران برای پنجمین و آخرین بار در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان، تیم مهرام با کسب سومین برد مقابل حریف خود راهی فینال این فصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تصمیم علی آرزومندی به عنوان سرمربی مهرام، این تیم با ترکیب صمد نیکخواه بهرامی، سامرز، حامد حسین‌زاده، مهدی کامرانی و مسعود سلیمانی بازی را آغاز کرد.

در سوی دیگر میدان نیز حماد سامری با ترکیب محمد حسن‌زاده، رسول مظفری، آرن داودی، سعید داورپناه و امیر صدیقی تیم نفت آبادان را به زمین فرستاد.

با شروع بازی این تیم نفت بود که دو امتیاز نخست را توسط حسن‌زاه کسب کرد. دو تیم همانند بازی‌های قبل به صورت پایا پای پیش رفتند تا اینکه این کوارتر ۱۸ - ۱۶ به سود نفت پایان یافت. محمد حسن‌زاده در اواخر این‌ کوارتر سه خطایی شده و جای خود را به سالار منجی داد.

بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال به صورت سه برد از پنج مسابقه برگزار شدند که به این ترتیب، تیم ... با توجه به کسب سومین برد مقابل ... ، ۳ بر ۲ برنده این سری شده و راهی فینال شد. شاگردان ... در فینال باید به مصاف تیم شهرداری گرگان بروند.

با شروع کوارتر دوم ‌مهرامی‌ها در حملات عملکرد بهتری داشتند تا اینکه نهایتا در امتیاز ۲۳ بازی را به تساوی‌ کشیدند. حماد سامری بلافاصله بعد از تساوی بازی، برای نفت تقاضای وقت استراحت کرد. در ادامه مهرام با درخشش سامرز ۲۸ - ۳۳ پیشی گرفت تا سامری مجددا تقاضای وقت استراحت کند. شاگردان آرزومندی این کوارتر را ۱۷ - ۲۴ بردند تا ۳۵ - ۴۰ برنده نیمه نخست بازی شوند. حسن‌زاده در این کوارتر ۴ خطایی شد.

 در کوارتر سوم نفت آبادان با درخشش امیر صدیقی بازی را در امتیاز ۴۵ به تساوی‌کشید تا دو تیم کار را با امتیازات نزدیک ادامه دهند. در ادامه اما آبادان با چهار امتیاز متوالی داورپناه ۵۱ - ۴۸ پیش افتاد تا مهرام تقاضای وقت استراحت کند. نهایتا این‌ کوارتر با حساب ۲۲ - ۲۰ پایان یافت اما این مهرام بود که همچنان ۵۷ - ۶۰ از حریف پیش بود.

در آغاز کوارتر سوم محمد حسن‌زاده وارد زمین شد اما با سوت داور پنج خطایی شده و از زمین بیرون رفت. نفت با درخشش آرن داودی و امیر صدیقی ۵ امتیاز از حریف پیشی گرفت تا مهرام در امتیاز ۷۰ - ۶۵ تقاضای وقت استراحت کند. در اواسط این ‌کوارتر صمد نیکخواه و در اواخر همین کوارتر مالک ترنت به دلیل دیسکالیفه و پنج خطایی شدن از بازی بیرون رفتند. مهرام با برتری ۸۳ - ۸۵ در این دیدار، به فینال لیگ صعود کرد

نتایج بازی‌های دو تیم مهرام تهران و نفت آبادان در مرحله‌ نیمه‌نهایی به شرح زیر رقم خورده است:
بازی اول) مهرام تهران ۸۹ - ۷۲ نفت آبادان
بازی دوم) نفت آبادان ۶۹ - ۵۹ مهرام تهران
بازی سوم) مهرام تهران ۷۰ - ۷۴ نفت آبادان
بازی‌چهارم) نفت آبادان ۸۶ - ۹۰ مهرام تهران
بازی پنجم) مهرام تهران ۸۵ - ۸۳ نفت آبادان

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ بسکتبال ایران تقاضای وقت استراحت مهرام تهران نفت آبادان حسن زاده خطایی شد دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 847577 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است