Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@15:34:00 GMT

چند درصد نیروهای اورژانس تهران به کرونا مبتلا شدند؟

تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۴۸۰۱

چند درصد نیروهای اورژانس تهران به کرونا مبتلا شدند؟

خبرگزاری تسنیم:  سیدحسن حسینی زاده ضمن درخواست از شهروندان برای کمک به کادر درمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهار داشت: تاکنون 48 درصد از پرسنل اورژانس تهران به کرونا مبتلا شده‌اند‌ و در حال حاضر سه نفر از نیروهای اورژانس در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وی با بیان این‌که واکسیناسیون نیروهای اورژانس تهران در حال انجام است افزود: با شروع پیک چهارم کرونا شاهد افزایش 500 درصدی ماموریت‌های کرونا هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عملیات مرکز اورژانس تهران با بیان این‌که تماس‌های مردمی در خصوص مشاوره کرونا نسبت به نیمه دوم اسفندماه سال 99، رشد 700 درصدی داشته است، خاطرنشان کرد: در پیک چهارم کرونا کل تماس‌‌‌های مردمی با اورژانس تهران نسبت به نیمه دوم اسفندماه، 130 درصد و ماموریت‌ها 70 درصد افزایش داشته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: اورژانس تهران کرونا اورژانس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد

به گزارش همشهری آنلاین؛ طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و واکاوی الگوهای همدیدی، وضعیت جوی استان تهران تا ظهر فردا (۱۳ اردیبهشت) آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد در نیمه جنوبی، گاهی وزش باد نسبتا شدید تا شدید و احتمال خیزش گرد و خاک و در ارتفاعات افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی از عصر فردا تا ظهر شنبه (۱۳ تا ۱۵ اردیبهشت) آسمان استان تهران نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها بارش باران به‌ویژه بعد از ظهر جمعه تا صبح شنبه گاهی رگبار تندر و آذرخش مورد انتظار است و رخداد تگرگ در نقاط مستعد دور از انتظار نیست. از عصر پنجشنبه تا یکشنبه (۱۳ تا ۱۶ اردیبهشت) در بعضی ساعت‌ها به‌ویژه بعد از ظهر تا شب در نیمه جنوبی استان وزش باد شدید تا خیلی شدید پیش‌بینی می‌شود. از جمعه شب تا صبح یکشنبه کاهش محسوس دما به ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

بنابر هشدار زردرنگ اداره کل هواشناسی استان تهران، در این شرایط جوی احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روان‌آب، لغزندگی و کاهش دید به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال‌ها، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد. بنابراین نسبت به احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت لایروبی کانال‌ها و آب‌روها با توجه به احتمال رخداد تگرگ و اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌شود.

کد خبر 848728 منبع: ایسنا برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان هواشناسي تهران

دیگر خبرها

  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت
  • هوای تهران در تعطیلات پایان هفته | هشدار برای آبگرفتگی تهران صادر شد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا نیمه اردیبهشت
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • رگبار و رعد وبرق در تهران/ احتمال آبگرفتگی معابر
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • پیروزی بلندقامتان ذوب آهن در گام دوم
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت