Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، تیم‌های فولاد خوزستان و السد قطر در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و از گروه D، امشب از ساعت ۲۲:۳۰ و در ورزشگاه فهد شهر ریاض به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان هر دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

«جواد نکونام» سرمربی فولاد در ابتدا محسن فروزان، سیدمهران موسوی، عارف آغاسی، صالح حردانی، مهران درخشان‌مهر (وحید حیدریه)، محمد آبشک (احمد عبدالله زاده)، زبیر نیک‌نفس، آیاندا پاتوسی (محمدرضا عباسی)، ساسان انصاری (محمد میری)، فرشاد احمدزاده و لوسیانو پریرا (یوسف کی‌شمس) را برای این دیدار حساس روانه میدان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن طرف «ژاوی هرناندز» سرمربی سرشناس السد قطر نیز مشعل برشام، پدرو میگوئل، عبدالکریم حسین، نام تائه‌هی، حسن الهیدوس، بغداد بونجاح، رودریگو تابتا، گیلرمه دوساندوز،‌ بو علام خوخی، سانتی کازورلا و سالم‌ الهاجری (علی اسدالله) را برای رویارویی با نماینده ایران به میدان فرستاد.

در نیمه نخست این دیدار و در دقیقه ۱۲ پاس خوب و زمینی الهیدوس به نام تائه هی رسید و ضربه فنی و بغل پای او به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیر افقی دروازه به بیرون رفت. 

در دقیقه ۳۴ بازی، کرنر ارسالی پاتوسی به روی دروازه به یک موقعیت خطرناک برای فولاد تبدیل شد و ضربات بازیکنان این تیم در چندین مرحله به خط دفاعی السد برخورد کرد.

تیم فولاد فشار خود را از روی تیم السد برنداشت و در دقیقه ۴۵+۲ پرتاب بلند آبشک به درون محوطه جریمه به مهران درخشان مهر رسید و شوت این بازیکن را خوخی از روی خط برگرداند و راهی کرنر کرد. در آخرین موقعیت نیمه اول نیز نیک نفس نتوانست موقعیت بسیار خوبی که از کرنر بدست آمده بود را تبدیل به گل کند تا این نیمه با تساوی صفر بر صفر به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم این تیم فولاد بود که باز فشار حملات خود را بر روی تیم السد ادامه داد.

این حملات بالاخره در دقیقه ۶۱ نتیجه داد و کاپیتان و بهترین گلزن تیم فولاد یعنی پریرا موفق شد از دفع توپ اشتباه مدافع السد استفاده کرده و با یک ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر برساند.

بعد از گل اول این تیم فولاد بود که بازهم حملات خود را ادامه داد. در دقیقه ۸۱ این دیدار فروزان موفق شد با یک واکنش زیبا ضربه آزاد خطرناک تیم السد را راهی کرنر کند.

بوعلام خوخی در ادامه حملات السد موفق شد در دقیقه ۸۹ پاس بونجاح را تبدیل به گل کند تا این دیدار به تساوی یک بر یک برسد. فروزان در دقیقه ۹۳ بار دیگر تیم فولاد را نجات داد.

در دیگر دیدار این گروه نیز تیم های النصر عربستان و الوحدات اردن به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان هر دو تیم به تساوی صفر بر صفر رضایت دادند.  

تیم فولاد خوزستان در دیدار بعدی خود در روز شنبه ۲۸ فروردین به مصاف الوحدات اردن خواهد رفت. 

برچسب‌ها فرشاد احمدزاده فولاد خوزستان فولاد لیگ قهرمانان آسیا ژاوی هرناندز جواد نکونام

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرشاد احمدزاده فولاد خوزستان فولاد فرشاد احمدزاده فولاد خوزستان فولاد لیگ قهرمانان آسیا ژاوی هرناندز جواد نکونام اخبار کنکور تیم فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان

نیمه نخست دیدار تیم‌های شمس آذر قزوین و پیکان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر با برتری تیم میهمان همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال شمس آذر قزوین و پیکان تهران از ساعت 18:20 امروز (سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید.

پوریا سرآبادانی در دقیقه 10 زننده گل پیروزی‌بخش شمس آذر در نیمه نخست دیدار مقابل پیکان بود.

قضاوت این دیدار برعهده رضا عادل است که در این نیمه بازی به بازیکنان دو تیم کارتی نشان داد، اما یکی از مربیان پیکان را اخراج کرد و به دیگری کارت زرد نشان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • برد پرگل هندبال سپاهان در مصاف با پلیمر خرم آباد
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • نیمه شانس سیتی: دو گل صد در صد از دست رفت!‏
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو