Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: اینکه داوری‌ها به سود تیم ما بود را قبول ندارم و بهتر است کسانی که این‌حرف‌ها را می‌زنند، مدرک ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، علی آرزومندی سرمربی تیم مهرام تهران، پس از صعود شاگردانش به فینال لیگ برتر توضیح داد: من سال‌هاست در بسکتبال ایران کار ‌کرده‌ام و به نظرم در بازی چهارم نفت و مهرام یکی از زیباترین بسکتبال‌ها در لیگ را طی چهارده پانزده سال اخیر شاهد بودیم؛ خصوصا از طرف تیم آبادانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: شاید با یک شوت جای این دو تیم عوض می‌شد. آبادان حریف سرسختی بود. ما هم سعی کردیم سرسخت باشیم. نمی‌خواهم خارج از واقعیت صحبت کنم اما به نظرم ما تیم بهتر بودیم و باید کاری می‌کردیم که کار به اینجا نمی‌کشید. به هرحال نفت سرسخت بود و خارج از توقع ما بازی کرد. من قضاوت را به تماشاگران می‌سپارم. در بازی دوم هم گفتم که ما سعی کردیم در بازی چهارم و پنجم به داور کمک کنیم و تیم نفت هم همین کار را کرد اما یک‌سری اعتراضات جزء این کار بوده و اجتناب‌ناپذیر است. من نمی‌دانم چه چیزی مد نظر تیم آبادان است اما خوشحالم که با همه اتفاقات نتیجه گرفته و به فینال رسیدیم.

سرمربی مهرام درباره آغاز سری فینال از روز یکشنبه نیز گفت: یکشنبه واقعا زمانی نیست که بتوانیم بین نیمه‌نهایی و فینال خودمان را آماده‌ کنیم. وقتی همه بازیکنان ملی هم درگیر این مسابقات هستند، باید تجدید نظر صورت بگیرد. تیم گرگان قابل احترام است و سه بر صفر کار را در نیمه‌نهایی تمام کرده است اما به نظرم فاصله بین دو سری باید به قدری باشد که تیم‌ها کار آنالیز و ریکاوری را انجام دهند. به نظرم نیاز است تجدید نظر شود و این زمان منصفانه نیست. این مسابقات هم تمام می‌شود اما چیز مهم سلامت تیم‌ها و بازیکنان است. ما تحت فشار نیستیم که نتوانیم زمان فینال را تغییر بدهیم.

او درباره شرایط فنی بازی با نفت نیز گفت: گردش توپ آبادان، هماهنگی ‌و از خودگذشتگی تیم نفت در حمله واقعا بی‌نظیر است. حماد سامری سرمربی فوق‌العاده‌ای است و من هم اگر باخته بودم همین حرف‌ها را می‌زدم. از نظر من نفت تیم محترمی است و می‌شد این نتیجه برعکس باشد.

آرزومندی درمورد قضاوت داورها به سود مهرام نیز گفت: ما هیچوقت در طول فصل درگیر اعتراض به داوری نبوده‌ایم و این‌ حرف را قبول ندارم ‌که‌ داوری به‌ نفع‌ مهرام است.‌ کسانی که بازی را دیدند متوجه شرایط شدند و مخاطبان باشعور بسکتبال دیدند چه اتفاقاتی افتاد. باید کارشناسان داوری پنج بازی سری نیمه‌نهایی را برررسی کنند. ما در بازی دوم‌ و سوم‌ معترض بودیم اما اعتقاد من این است که منِ مربی حق ندارم درباره داوری بحث‌ کنم. اگر کسی مدرکی دارد بیاید و بگوید که به سود مهرام است. هجمه‌ زیادی علیه ما بود ولی اصلا واکنشی نشان ندادیم. شخصا معتقدم که ما صد درصد تلاشمان را کردیم و برای من نتیجه همه‌ چیز نیست که همه ‌چیز را زیر سوال ببرم.

او درمورد دیسکالیفه شدن صمد نیز گفت: صمد خیلی به تیم‌ ما کمک ‌می‌کند اما بازیکنان دیگر ما هم توانایی و شرایط خودشان را دارند. خوشبختانه توانستیم بازی را کنترل کنیم و به برد برسیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ بسکتبال ایران نیز گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، گئورگی گولسیانی پس از تساوی پرسپولیس برابر سپاهان اظهار کرد:: ما هنوز تیم دوم جدول هستیم. در نهایت یک تیم قهرمان می‌شود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و بازی‌ها ادامه دارد. نمی‌دانم چرا بازی ما را دوست نداشتید. با سپاهانی بازی داشتیم که قهرمانی‌های زیادی به دست آورده و حریف سرسختی است. انتظار بیشتری از تیم ما نداشته باشد. یک امتیاز گرفتیم و هنوز شانس قهرمانی داریم. ناامید نیستیم، به مبارزه ادامه می‌دهیم و باید دید چه اتفاقاتی می‌افتد.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در مورد اینکه چرا تیمش برنده نشد و فرصت صدرنشینی را از دست داد، گفت: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است. انتظار از ما کسب پیروزی بود و حس کردید که همه تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. باید گل می‌زدیم و می‌بردیم، اما توپ‌های ما وارد دروازه نشد.

گولسیانی در مورد اینکه چه نظری درباره داوری دارد، گفت: داور لحظات زیادی بازی را متوقف کرد و از جریان انداخت. نکته دیگری ندارم تا درباره داور بگویم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برد شیرین عالمیان مقابل حریف عنوان‌دار اروپایی
  • پنالتی نبود، مهرداد محمدی باید اخراج می‌شد
  • انریکه: برای بازی برگشت روی کمک هواداران‌مان حساب می‌‌کنیم
  • رونالدو و مانه: النصر فینالیست می‌شود
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت