Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی فولاد از توقف تیمش برابر السد ناراحت است.

 یوسو سسما در نشست خبری پس از تساوی فولاد مقابل السد اظهار داشت:

احساسی که دارم یک احساس تلخ و شیرین است. مساوی با السد نتیجه بدی نیست اما ما این امکان را داشتیم که تیم برنده زمین باشیم. طبعا اگر یک مقدار تجربه بیشتر داشتیم می‌توانستیم نتیجه را حفظ و سه امتیاز را مال خود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

در زمین خیلی راحت بازی کردیم. وقتی یک صفر جلو بودیم باز هم شانس‌های دیگری داشتیم و اگر استفاده می‌کردیم بازی را برنده می‌شدیم. در ۲۵ دقیقه اول بازی در دست تیم السد بود و به ما فشار اوردند، ۱۵ دقیقه بعد را ما بهتر بودیم و حتی چند موقعیت خوب داشتیم که استفاده نکردیم. در نیمه دوم با تمرکز و اعتماد به نفس به زمین آمدیم و موقعیت های خوبی پس از گلی که زدیم، داشتیم اما متاسفانه این فرصت برد را از دست دادیم و گل خوردیم. از بازیکنان تیم قدردانی می‌کنم چرا که هرچه در وجودشان بود ارائه دادند.

مربی فولاد تصریح کرد:

نتوانستیم دقایق آخر را به نحو احسن مدیریت کنیم. کم تجربگی و ناپختگی کردیم که می‌خواستیم گل دوم را در آن دقایق بزنیم. بازیکنان ما جوان هستند و این بازی برایشان تجربه خواهد شد. همینطور که گفتم تساوی نتیجه بدی نیست چرا که با مدعی قهرمانی مساوی کردیم و ما تا آخرین لحظه برنده بودیم و آن‌ها بودند که مساوی کردند و باید خوشحال باشند. قدم به قدم به جلو می‌رویم. بسیار منظم و با شور و هیجان همیشگی گام بر می‌داریم و این ۶بازی‌ نشان می‌دهد که چه تیمی باید در چه جایگاهی باشد و کدام تیم صعود کند.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) مثال عجیب و 18+ نیمار درباره استفاده نکردن از مالکیت توپ

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس

به گزارش همشهری آنلاین امیرارسلان مطهری مهاجم باتجربه تراکتوری‌ها که نیم فصل از استقلال جدا شد و به جمع‌ سرخ‌پوشان پیوست چهره ویژه بازی این هفته دو تیم است.

مطهری که سال‌ها در استقلال توپ زد و یکی از مهاجمان محبوب هواداران آبی‌پوش محسوب می‌شود، همواره با شادی گل خاص خود که ادای گیتار زدن درمی‌آورد مورد توجه بوده و حالا او قبل از رویارویی با استقلال بار دیگر این شادی را به نمایش گذاشته است.

باشگاه تراکتور در فاصله باقیمانده تا دیدار با استقلال از پوستر جالب خود برای این بازی رونمایی کرده که تصویر مطهری روی آن قرار دارد. مهاجم باتجربه سابق استقلال در این تصویر لبخندی زیبا بر لب دارد و شادی گل معروف خود که ادای گیتار زدن است را به نمایش گذاشته است.

گفتنی است دیدار تراکتور و استقلال ساعت 17 روز چهارشنبه 12 اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

کد خبر 848224 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • فعل خواستن را برای بردن بازی صرف خواهیم کرد
  • با فعل خواستن برای بردن بازی خواهیم کرد
  • تراکتور، قبل از استقلال، گیتار را به دست ارسلان داد + عکس
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم