Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:33:40 GMT

ترزیچ: قرار نیست ارلینگ هالند همیشه گلزنی کند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۵۴۹۵

ترزیچ: قرار نیست ارلینگ هالند همیشه گلزنی کند

ادین ترزیچ، سرمربی دورتموند نسبت به عملکرد داوری در دیدار مقابل منچسترسیتی ناراضی است.

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند امشب مانند بازی رفت با نتیجه 1-2 مقابل منچسترسیتی شکست خورد تا در مرحله یک چهارم نهایی با لیگ قهرمانان وداع بکند. ادین ترزیچ، سرمربی آلمانی دورتموند در پایان مسابقه در مورد عدم گلزنی ارلینگ هالند صحبت کرده و البته سیتی را لایق صعود به نیمه نهایی توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

ادین ترزیچ گفت: ما از تصمیماتی که گروه داوری طی هشت روز گذشته و در هر دو بازی رفت و برگشت برابر منچسترسیتی به ضرر ما گرفتند راضی نیستیم. تنها چیزی که نمی فهمیم این است که چرا از صفحه نمایش استفاده نمی کنند؟ در سراسر زمین صفحه نمایش وجود دارد، اما داوران علاقه به استفاده از این امکانات ندارند. البته باید بگویم که منچسترسیتی لایق صعود به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود.

 

عدم گلزنی ارلینگ هالند؟ همه عادت کرده اند اینگونه فکر کنند که ارلینگ هالند خیلی راحت و بی دردسر در همه بازی های دورتموند می تواند دروازه حریفان را باز کند، اما نباید فراموش کرده او نیز انسان بوده و بازیکنی جوان محسوب می شود. قطعا در آینده نیز ارلینگ هالند در برخی روزها قادر به گلزنی نخواهد بود و قرار نیست این اتفاق همیشه رخ دهد، اما مشکلی وجود دارد و او نمایش خوبی در ترکیب دورتموند ارائه می دهد.

منچستر سیتی بروسیا دورتموند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی بروسیا دورتموند ارلینگ هالند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر

در اتفاقی نادر، دی بروین با سر گلزنی کرد.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. کوین دی بروین یکی از گل های این بازی را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

به نقل از اوپتا؛ دی بروین اولین گل خود با ضربه سر در لیگ برتر را به ثمر رساند. دی بروین در ۲۵۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت ۶۷ گل شده بود اما او هیچ کدام از این گل ها را با ضربه سر وارد دروازه رقبا نکرده بود. این هافبک بلژیکی متخصص گلزنی با شوت های از پشت محوطه جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گل آلوارز به برایتون (برایتون 0-4 منچسترسیتی)
  • گل دوم فیل فودن به برایتون (برایتون 0-3 منچسترسیتی)
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • پپ گواردیولا: هالند مصدوم است؛ بازی مقابل برایتون هر فصل سخت‌تر می‌شود
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • تام هالند: زندگی و حرفه ام را مدیون مرد عنکبوتی هستم
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس