Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@02:23:38 GMT

زنی که ۳۰ روز جز آب هیچ چیز نخورده است +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۵۵۶۰

زنی که ۳۰ روز جز آب هیچ چیز نخورده است +عکس

طلا: شاید برای شما  و بسیاری از افراد بسیار سخت به نظر بیاید که بخواهید به مدت یک ماه فقط آب بنوشند و هیچ نوشیدنی دیگری را استفاده نکنند. اما مطمئناً ارزش امتحان کردن را دارد. فقط نوشیدن آب به مدت یک ماه می‌تواند تأثیر بسیار مثبتی بر سلامتی شما بگذارد. همه ما می دانیم که دریافت کافی آب در طول روز می تواند تاثیرات خوب و مفیدی بر سلامتی ما داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آب بدن را هیدارته می کند و باعث ایجاد عملکرد بهتر در فرایند‌های بدنی می شود.

با این حال ما اغلب به جای آب، قهوه، چای، نوشابه یا محصولات لبنی می‌نوشیم. البته مشکلی ندارد، به شرطی که این کار را با اعتدال انجام دهید، اما مطمئناً ایده خوبی است که به مدت ۳۰ روز چیزی جز آب ننوشید.

نوشیدن چیزی غیر از سه لیتر آب در روز به مدت چهار هفته خیلی سخت نیست. علاوه بر این، شما به سادگی می‌توانید الگوی غذایی عادی خود را ادامه دهید! بعد از یک ماه متوجه خواهید شد که بدن شما به طرز چشمگیری تغییر کرده است. در پایین به فوایدی که نوشیدن آب برای شما دارد اشاره خواهیم کرد:

متابولیسم بدن شما به خوبی کار می‌کند: بعد از یک ماه خواهید دید که دیگر دچار انسداد یا نفخ معده نیستید.

احتمالاً مقداری وزن کم کرده اید: زیرا متابولیسم بدن شما بهتر کار می‌کند و قند‌های کمتری دریافت می‌کنید.

ظاهر شما بهتر است: اگر به مدت یک ماه هر روز ۳ لیتر آب بنوشید، می‌بینید که چین و چروک‌ها از بین میروند، پوست کم رنگ می‌شود و پف شما از بین می‌رود.

احساس بهتری دارید: نوشیدن مقدار زیادی آب نه تنها از نظر جسمی بلکه از نظر روحی نیز مهم است. اگر آب زیادی بنوشید، می‌توانید بهتر تمرکز کنید و بهتر فکر کنید، بهره وری بالاتری دارید و احساس بهتری دارید.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: نوشیدن آب یک ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، اورلین شوامنی دیشب برابر بایرن در پست اصلی خود یعنی هافبک دفاعی بازی کرد، ولی در اواخر بازی با بیرون رفتن ناچو و آمدن ادواردو کاماوینگا، به دفاع میانی رفت. در مجموع شوامنی از خوب‌های رئال در تساوی 2-2 بود.

او در مورد نتیجه پایانی گفت: «ما می‌خواستیم برنده شویم و حالا مهم بازی برگشت است که در خانه و مقابل هواداران خواهیم داشت. اول باید کادیز را در لالیگا ببریم و سپس به بایرن فکر خواهیم کرد. نیمه دوم را خوب شروع نکردیم و دو گل به ما زدند ولی رفته رفته بهتر شدیم و تا پایان جنگیدیم. خوشحالم مساوی گرفتیم و حالا در موقعیت خوبی برای بازی برگشت هستیم.»

شوامنی در مورد پست بازی خودش گفت: «مهم کمک به تیم است. من هافبکم ولی اگر مربی بخواهد، هر جای دیگری بازی می‌کنم.»

اهمیت پاس تونی کروس به وینیسیوس روی گل اول: «می‌دانیم که تونی و وینی مهره‌های کلیدی ما هستند ولی ما مجموعه‌ای باورنکردنی داریم. مهم نیست کدام یازده بازیکن بازی را شروع می‌کنند. ما می‌دانیم و باور داریم که بهترین تیم دنیا هستیم. این تفاوت رئال با سایر تیم‌هاست.»

دیگر خبرها

  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند
  • بهترین زمان استفاده از ویتامین‌ها چه ساعتی است؟
  • خواص قهوه + تاثیر بر لاغری و عوارض مصرف بیش از حد
  • فردیناند: وین رونی معتقد بود از فن نیستلروی بهتر است / فیلم
  • نوشیدن این چای فشارتان را تنظیم می‌کند
  • چه نوع آبی برای سلامتی مفید است؟
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • کشف فسیل دست نخورده یک گونه کانگوروی عجیب