Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین الدین زیدان بعد از حذف لیورپول اذعان کرد که رئال مادرید عطش بیشتری در ادامه مسیر خواهد داشت.

زین الدین زیدان که تیمش در اکثر دقایق دیدار برگشت مقابل لیورپول به شکلی منسجم دفاع کرد، در نهایت با پیروزی 3-1 در مجموع دو دیدار راهی نیمه نهایی و حریف چلسی شد. این چهارمین حضور سرمربی فرانسوی در نیمه نهایی رقابت ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، زیدان در پایان بازی در آنفیلد گفت:

می دانستیم که متحمل سختی هایی خواهیم شد و انتظار شروعی قدرتمند از سوی لیورپول را در 15 دقیقه نخست بازی داشتیم. در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، این طبیعی است. در نهایت، با شایستگی صعود کردیم و خوشحالیم. همه ما متحد هستیم، و این تیم همیشه خود را نشان می دهد و بیشتر می خواهد. بازی را خوب کنترل کردیم، و همه برای هم خوب تلاش کردند و برای بچه ها هیجان زده ام. صعود به دور بعدی بسیار مهم بود و روحیه مضاعفی به ما می بخشد.

حقیقت این است که بازیکنان من به نهایت خستگی و توان جسمانی خود رسیده اند، اما برای رسیدن به مقطع پایانی فصل و زنده نگه داشتن شانس قهرمانی در چند تورنمنت چنین چیزی را هم می طلبد. در مورد انتقاد ها چیزی نخواهم گفت. ما هنوز در دو تورنمنت حضور داریم و از این بابت راضی هستم، اما هنوز چیزی نبرده ایم. باید همینطور ادامه دهیم.

باید به کاری که امشب انجام دادیم افتخار کنیم. بیشترین چیزی که به آن افتخار می کنم، شخصیت بازیکنانم است. با وجود تمام مصدومیت ها و برنامه بازی های فشرده، همگی با هم بودیم. هنوز چیزی فتح نکرده ایم، اما همچنان در دو تورنمنت شانس قهرمانی داریم. کمی استراحت خواهیم کرد چون قبل از بازی با چلسی بازی های دیگری داریم. امشب نسبت به دیدار مقابل بارسلونا، بازی را در شرایط جسمانی بهتری تمام کردیم. در بازه زمانی 7 روز سه بازی داشتیم و بازیکنان تلاش زیادی کرده اند. اما بعد از این سه بازی می توانیم احساس رضایت داشته باشیم. تلاش بسیار زیاد از سوی کل تیم را شاهد بودیم و خیلی خوشحالیم. رسیدن به اینجا راحت نبوده، اما ما هنوز زنده ایم.

چلسی در نیمه نهایی

می خواهیم از نتیجه بازی امشب لذت ببریم. سپس بازی های زیادی در لیگ خواهیم داشت. چلسی تیم خوبی دارد، و هرچه در این تورنمنت جلوتر برویم، بازی ها سخت تر خواهند شد.

حضور فدریکو والورده در دفاع راست

این تصمیم من بود و نتیجه داد، او در پستی که به بازی در آن عادت ندارد، درخشان ظاهر شد. به تلاش های بنزما، آسنسیو و وینیسیوس در جلوی زمین افتخار می کنم. گاهی اوقات مخصوصاً در نیمه دوم، سختی کشیدیم.

عملکرد تیبو کورتوا

او دروازه بان ماست و عالی کار می کند. داشتن دروازه بانی مطمئن مثل او بسیار مهم است و این اطمینانی است که او به ما می دهد. او فوق العاده کار می کند.

اخبار داغ 

دید زدن حمام زنانه توسط 2 برادر تهرانی + عکس افشاگری عجیب داماد علی انصاریان: دو ماه مقاومت کردم این عکس را پخش نکنم دنیا مبهوت سوپرگل طارمی؛ گل ستاره ایرانی باید نامزد پوشکاش شود / تصاویر ادامه تبعیض ‌ها بین پرسپولیس با حریفان / اعتراض مجدد به زمین تمرین سوپرگل مهدی طارمی به چلسی با کیفیت HD (به همراه گزارش انگلیسی و عربی) مثال عجیب و 18+ نیمار درباره استفاده نکردن از مالکیت توپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۵۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است

مورایس درباره آخرین وضعیت سپاهان صحبت کرد.

طرفداری | ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان حاضر شد.

ژوزه مورایس اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که شما را پس از مدت‌ها می‌بینم و همانطور که می‌دانید اصفهان، نصف جهان! بازی فردا مقابل تیمی که برای بقا تلاش می‌کند، بسیار حساس خواهد بود. تیم (استقلال خوزستان) در این شرایط معمولاً تلاش و انگیزه دو برابری دارد و ما برای پیروزی باید به‌خوبی تلاش کنیم.

وی در واکنش به سوالی که از توهین زننده هوادار سپاهان به بانوان هوادار گلایه کرد، گفت:

توهین به آقایان یا بانوان، خلاف ارزش‌های انسانی است و پذیرفته نیست. باید همدیگر را به‌عنوان انسان درک کنیم و فراموش نکنیم که دوستی و انسانیت، ارزش‌های والای ورزش محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره برنامه‌اش برای بازی مقابل استقلال خوزستان و آینده خاطرنشان کرد:

برای دیدار فردا آماده شده‌ایم و نمی‌خواهم نتیجه مسابقه را پیش‌بینی کنم. من به آینده فکر می‌کنم و هر کسی برنامه‌هایی برای آینده دارد. تلاش می‌کنم فردای خودم را مثبت ببینم، اما کارهای خودم را بر مبنای آینده پیش نمی‌برم. دوست دارم در لحظه زندگی کنم و امروز خودم را بهتر از دیروز کنم. برنامه پنج یا 10 ساله ندارم. آینده را برای همه شبیه بهشت می‌بینم.

مورایس با تمجید از اهمیت دادن مردم کشورمان به اخلاقیات تصریح کرد:

در ایران بسیار مراقب جنبه‌های اخلاقی هستند و این یکی از مواردی است که آن را تحسین می‌کنم. بچه‌هایی در خانه هستند که فوتبال را دوست دارند و آن را تماشا می‌کنند. وقتی فوتبال پخش می‌شود، آموزش مردم آن منطقه و کشور را نشان می‌دهیم. وقتی این موارد در تلویزیون به نمایش درمی‌آید، فکر نمی‌کنم بخواهیم مردم فکر کنند که این سطح آموزش مردم ماست.

وی با بیان اینکه ذهنیت بازیکنانش را برای دیدار با استقلال خوزستان آماده کرده است، اظهار کرد:

هر دیدار نسبت به دیدار قبلی متفاوت است و نقاط قوت هر تیم نسبت به تیم دیگر تفاوت دارد. در عین اعتقاد به کیفیت خودمان، بیشتر از هر چیزی باید به حریف خودمان احترام بگذاریم. گاهی مواردی مانند بازی با صنعت نفت رخ می‌دهد که باید بپذیریم و از آن بگذریم. در این شرایط باید با مسئولیت و تمرکز بیشتری پیش برویم.

سرمربی سپاهان اصفهان ضمن تمجید مجدد از استقلال خوزستان بیان کرد:

استقلال خوزستان تیم خوبی است که برای بقا می‌جنگد. این فصل از زمانی به بعد کمی غیرعادی شد و نتایج بسیار نزدیک بودند. مثلاً دیدیم که استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس 2-2 مساوی کرد. گاهی نتوانستیم شرایط را کنترل کنیم که این ماهیت فوتبال است. می‌بینیم که لیگ برتر آسان نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| کلیولند به نیمه‌‌نهایی کنفرانس شرق رسید
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین برد طبیعت مقابل ذوب‌آهن
  • درخشش نیمه‌نهایی ‏CL‏ تکلیف این ستاره را مشخص کرد
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • شرایط عجیب سردار؛ نه رم او را می‌خواهد، نه لورکوزن!