Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:24:19 GMT

حرکت به سمت آرامستان ها در ایلام ممنوع است

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۰۴۶

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به آرامستان ها امروز ، پنج شنبه و فردا جمعه اعمال می شود.

 سرهنگ "ابوالفضل کهزادی" اظهار کرد : بر اساسد مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا و به منظور جلوگیری از تجمع مردم در آرامستان ها  از امروز پنج شنبه، ساعت تا اطلاع ثانونی ،تمام  مسیرهای ورودی به آرامستان های سراسر استان به وسیله موانع  فیزیکی مسدود و با حضور ماموران پلیس راهور محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای حفظ سلامت مردم و با هدف پیشگیری از انتشار ویروس کرونا صورت می گیرد از مردم خواست از مراجعه به آرامستان ها جهت زیارت اهل قبور در روزهای پایانی هفته  اجتناب کنند.

رئیس پلیس راهور استان ایلام با تاکید براینکه هرگونه حرکت به سمت آرامستان ها به صورت خودروی و پیاده ممنوع است، گفت: رانندگانی که نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی بی تفاوت باشند برابر مقررات جریمه خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام همه باهم علیه کرونا آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف

سرهنگ غلامرضا صدفی،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح ویژه برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز گذشته چهارم اردیبهشت ماه درسطح شهر قم آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل: حرکت در پیاده رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بار غیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی رسیدگی و  برخورد می شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم ادامه داد: در این طرح برای متخلفان، قبض جریمه صادر و  موتورسیکلت حداکثر به مدت یک هفته و در صورت تکرار تخلف به مدت  یک ماه توقیف خواهد شد.

سرهنگ صدفی در پایان به والدین توصیه کرد از در اختیار گذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت هستند،خودداری نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • بارندگی منجر به کندی حرکت در برخی مسیرهای اصلی مشهد شده است
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • کاهش ۱۴درصدی جانباختگان تصادفات جاده‌ای
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور