Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@13:26:36 GMT

حمله راکتی به پایگاه ناتو و فرودگاه اربیل

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۱۲۴

حمله راکتی به پایگاه ناتو و فرودگاه اربیل

واحد ضد ترور منطقه‌ای کردستان عراق از یک حمله راکتی به فرودگاه بین‌المللی اربیل خبر داد.لحظاتی پیش از آین حمله نیز در شامگاه چهارشنبه، چندین راکت نیز به پایگاه ارتش ترکیه و ناتو در غرب اربیل اصابت کرد.

قدس آنلاین: پس از اصابت این راکت، آژیرهای هشدار کنسولگری آمریکا به صدا درآمدند و پهپادهای آمریکایی بر فراز منطقه شروع به پرواز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع امنیتی می‌گوید که راکت به یک پایگاه امنیتی در این فرودگاه اصابت کرده است.

امید خوشنا استاندار اربیل نیز گفته است که تحقیقات درباره این حمله آغاز شده اما تاکنون گزارشی در خصوص تلفات به دستمان نرسیده است.

مقامات محلی همچنین اعلام کرده‌اند که اطلاعی درباره محل دقیق شلیک این راکت ندارند.

در همین حال رویترز خبر حمله همزمان به پایگاه نیروهاثی ناتو در اربیل را را به نقل از مقامات امنیتی عراق منتشر کرده است.

خبرگزاری «روودا» نیز به نقل از وزیر دفاع ترکیه ضمن تایید این خبر نوشت: یک سرباز ترکیه‌ای بر اثر اصابت چهار راکت به پایگاه زیلکان ترکیه کشته شده است. یک دختر ۱۲ ساله نیز بر اثر این حمله دچار جراحاتی شده و به بیمارستان انتقال یافته است.

وزیر دفاع ترکیه همچنین اعلام کرده است که در جریان این حمله، چهار راکت به سوی این پایگاه شلیک شده که یکی از آنها به داخل پایگاه و سه راکت دیگر به محوطه اطراف آن اصابت کرده است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمله راکتی فرودگاه اردبیل پایگاه ناتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد

پلیس رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که گزارش‌هایی مبنی بر زخمی شدن یک پلیس در شهر قدس اشغالی وجود دارد.

براساس گزارش القدس العربی، یک پلیس صهیونیست در حمله با چاقو که در دروازه‌های شهر قدیمی در قدس اشغالی رخ داد، قبل از شلیک به مهاجم زخمی شد. اورژانس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: خدمه آمبولانس مرد جوان ۳۰ ساله‌ای که با ضربات چاقو آسیب دید رامداوا می‌کنند.

پلیس رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی اعلام کرد که مظنون چاقوکشی بلافاصله با تیراندازی ماموران پلیس کشته شد. نیرو‌های پلیس این رژیم جزئیات بیشتری در مورد هویت عامل و وضعیت سلامتی وی ارائه نکردند.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیرو‌های زیادی به محل حادثه رسیده‌اند. شاهدان عینی نیز گفتند که پلیس صهیونیستی درب الشاهره را به روی شهروندان فلسطینی بسته است.

همزمان با حمله با چاقو در قدس اشغالی، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که رویداد دیگری در نابلس در شمال کرانه باختری رخ داد که در آن یک خودروی فلسطینی تلاش کرد سربازان گارد مرزی در ارتش اشغالگر را زیر بگیرد. رسانه‌های اشغالگر در این خصوص گفتند که سربازان صهیونیست به سمت خودرو تیراندازی کردند، اما مهاجم توانست فرار کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • گردشگر ترکیه‌ای با چاقو به یک پلیس صهیونیست حمله کرد
  • اصابت موشک روسیه به قلعه هری پاتر + فیلم
  • زهر چشمی که ایران در حمله به «نواتیم» از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه نداشته و نخواهد داشت
  • حمله راکتی مقاومت فلسطین به شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف غزه
  • بلینکن: ناتو طرحی برای حمله به روسیه ندارد
  • حمله جدید حزب الله به پایگاه نظامی در عرب العرامشه
  • ترکیه از نخست‌وزیر هلند برای دبیرکلی ناتو حمایت می‌کند
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله لبنان به شمال اسرائیل
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه