Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب هند را  به عنوان میزبان بازی‌های گروه E لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرد. این در حالی است که هند امکانات لازم برای برگزاری رقابت‌های آسیایی را دارد اما همه به این موضوع پی بردند که هندی‌ها میزبان خوبی برای این مسابقات نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال پرسپولیس برای برگزاری بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا باید راهی کشور هند می‌شد. در همان ابتدا روادید  سرخپوشان به خاطر ناهماهنگی‌ بین فدراسیون فوتبال ایران و هند دیر صادر شد.  

به هر حال پرسپولیسی‌ها روادید خود را با تاخیر برای سفر به هند دریافت کردند، اما مشکلات این سفر به همین جا ختم نشد و  سرخپوشان که قرار بود صبح ۲۱ فروردین ماه راهی هند شوند، اما این سفر با کارشکنی هندی‌ها  با تاخیر انجام شد.  

باشگاه پرسپولیس طی بیانیه‌ای گفت:" مشکل اعزام اعضای این تیم به هند مربوط به باشگاه پرسپولیس و فدراسیون فوتبال ایران نیست و کارشکنی هندی‌ها در این باره تاثیر گذار بوده است. این اولین مشکل کاروان پرسپولیس در کشور هند نبوده و آخرین آن هم نخواهد بود. هندی‌ها  در موضوع قرنطینه نیز هیچ برنامه‌ای ندارند و مهم‌ترین چالش کاروان تیم در گوا، بحث مقابله با ویروس کرونا است. 

سرخپوشان ایران بعد از حل مشکل خود بعدازظهر ۲۱ فروردین راهی هند شدند و  به محض ورود  تیم به فرودگاه از آن‌ها تست کرونا گرفته شد و در حالی که همه منتظر جواب تست‌ها بودند، اما خبری از این موضوع نشد.  

تعجب  پزشک پرسپولیس بابت تاخیر در اعلام نتیجه تست کرونا 

تاخیر در اعلام جواب تست کرونا باعث تعجب دکتر حقیقت پزشک پرسپولیس شد و او به این موضوع واکنش نشان داد. در نهایت جواب تست‌ها با تاخیر  در اختیار سرخپوشان قرار گرفت. خوشبختانه جواب همه تست‌ها منفی شد.  

به هر حال  بی برنامگی کشور میزبان و تاخیر در اعلام نتیجه تست کرونا باعث  شد تا برنامه تمرینی سرخپوشان در کشور هند به هم بریزد و  این موضوع عصبانیت کادر فنی را در برداشت.  

علاوه بر این، مسئولان باشگاه و کادر فنی پرسپولیس نسبت به میزبانی کشور هند اعلام نارضایتی کردند.  

میزبانی بد هندی‌ها فقط مختص باشگاه پرسپولیس نیست و  مشکلات میزبانی  برای تیم الریان قطر هم رخ داد.  تاخیر در اعلام نتیجه تست کرونای اعضای این تیم قطری  باعث شد تا محل تمرین آن‌ها تغییر کند و مسئولان قطری هم به این موضوع اعتراض کردند.  

به هر حال مرحله گروهی  لیگ قهرمانان آسیا در گروه  E از امروز  با بازی پرسپولیس و الوحده امارات در گوای هند شروع می‌شود و باید دید میزبانی هندی‌ها در زمین مسابقه به چه صورت خواهد بود؟  

بیشتر بخوانید

تعویق پرواز پرسپولیس به هند در ادامه کارشکنی‌های میزبان

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم الریان قطر تاخیر در اعلام تست کرونا کشور هند هندی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • ازبکستان روی سکوی سومی جام ملت‌های فوتسال آسیا رسید
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • پرسپولیس جای خالی گوهری را احساس کرد!(عکس)
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه