Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-01@15:50:55 GMT

سیر زیاد مصرف نکنید+دلیل

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۳۶۰

 به نقل از الکوثر، وب سایت چینی سوهو هشدار داد که مصرف زیاد سیر به ویژه برای افرادی که از بیماری‌های چشمی رنج می‌برند خطرناک است، زیرا ممکن است باعث گرفتگی و تاری دید شود.

در مقاله منتشر شده در این سایت چینی آمده است: تاری دید در نتیجه خوردن زیاد سیر همراه غذا برای مدت طولانی اتفاق می‌افتد.

علاوه بر این، افزایش مقدار سیر در رژیم غذایی می‌تواند باعث وزوز گوش، خشکی دهان، احساس سنگینی سر، اختلال در حافظه و از دست دادن آن شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محققان می‌گویند خوردن سیر در حد متوسط ​​برای سلامتی بسیار مفید است؛ به گونه‌ای که به کاهش سطح قند خون کمک می‌کند. همچنین این ماده خوراکی دارای خواص ضد التهابی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید

الحوثی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: با آتش بازی نکنید؛ بسیار بسیار بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید، ذخایر استراتژیک سلاح‌های بازدارنده را در اختیار داریم؛ بسیار بیشتر از میزانی که فکر می‌کنید؛ چه به لحاظ تعداد، تنوع و کیفیت.

سخنان الحوثی ساعاتی پس از انتشار لحظه حمله پهپادی نیرو‌های مسلح یمن به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) صورت می‌گیرد.

 این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد دیروز سه شنبه هدف حمله قرار گرفت.

یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین‌های اشغالی و با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • پیولی را اخراج نکنید، بهتر از او ندارید!
  • روز ۲۰۸ طوفان‌الاقصی|یمن: با آتش بازی نکنید
  • یمن: با آتش بازی نکنید
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم
  • مقام انصارالله خطاب به متجاوزان به یمن: با آتش بازی نکنید
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • مقرراتی برای داشتن خواب خوب
  • حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!