Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان خواستار تعیین و تکلیف پروژه های مسکن مهر استان‌ها شد.

منوچهر فخری در جلسه ویدئوکنفرانسی همایش معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداران سراسر کشور با بیان اینکه

خوشبختانه پروژه‌های عمرانی بسیاری در استان سمنان در این دولت افتتاح شده است اظهار کرد: در حال حاضر چند پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که امیدواریم تا پایان دولت افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعیین و تکلیف پروژه‌های مسکن مهر در استان‌ها را بسیار مهم دانست و گفت: در استان سمنان جلساتی با مراجع قضایی و پیمانکاران برای رفع مشکلات پروژه های مسکن مهر برگزار شده است .

وی افزود: انشالله در آینده نزدیک مشکلات پروژه های مسکن مهر استان سمنان درمناطقی که هنوز تعیین و تکلیف نشده اند،برطرف خواهد شد.

وی توجه به بحث حاشیه‌نشینی و ساماندهی این مناطق در سطح استان ها را مهم دانست و گفت: توجه به بحث آموزش شهرداری‌ها و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا بسیار مهم است و بسیاری از مشکلات به دلیل عدم آموزش به وجود می آید.

وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی در شهرداری‌ها و شورای اسلامی شهر و روستا در استان سمنان وجود ندارد اظهار کرد: در این دوره ۱۰ درصد رشد ثبت نام شوندگان در حوزه روستایی را نسبت به دوره گذشته برای انتخابات داشتیم.

وی در خاتمه از پیگیری پروژه‌های بزرگ مانند انتقال آب دریای خزر و آزاد راه حرم تا حرم در استان سمنان خبر داد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی معاون استاندار سمنان انتخابات پروژه های مسکن مهر استان سمنان تعیین و تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از رشد 8 برابری آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت‌های فرسوده در مقایسه با سال‌های گذشته خبر داد.

به گزارش فارس، مهدی هدایت در خصوص املاک فاقد سند گفت: پس از ابلاغ برنامه چهارم توسعه شهر تهران در زمینه نوسازی بافت های فرسوده، یکی از احکام این برنامه اخذ سند برای پلاکهای واقع در بافت فرسوده است و طبق حکم70 برنامه چهارم توسعه شهر تهران مقرر شده که به منظور رفع موانع، تسریع و تسهیل در فرآیندهای صدور سند مالکیت املاک فاقد سند بافت های فرسوده با هماهنگی سایر دستگاه های مرتبط در سال 1402 نسبت به اخذ سند و نوسازی این قبیل املاک اقدام گردد. 

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران خاطرنشان کرد: با تلاشهای صورت گرفته و بکارگیری ظرفیت ستاد بازآفرینی شهر تهران و همکاری شایسته اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند طی سال 1402 دو برابر میزان مصوب برنامه چهارم توسعه بوده است.

هدایت با بیان این که آمار اخذ سند و رای مثبت برای املاک فاقد سند در بافت های فرسوده در مقایسه با سال های گذشته 8 برابر رشد داشته است، افزود: انتظار داریم با همکاری مشترک سازمان نوسازی و اداره کل ثبت اسناد و املاک و سایر دستگاه های مرتبط روند رو به رشد صدور سند تداوم داشته باشد تا بتوان با و پیگیری های شهرداری تهران بر چالش های بناهای ناایمن بافت فرسوده در مواقع بحران غلبه کرد.

دیگر خبرها

  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • حل مشکلات مردم در حوزه مسکن یک تکلیف شرعی است
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان