Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «شهر زیبا» به تهیه‌کنندگی سید مصطفی فاطمی، ویژه‌برنامه افطار شبکه پنج سیماست که با آغاز ماه مبارک رمضان ۱۴۰۰ و با اجرای مصطفی امامی روی آنتن رفت.

شب گذشته امامی در شهر زیبا میزبان زوجی جوان به نام‌های مهران قندهاری و هدیه سمیع بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زوجی دوست‌داشتنی که شاید دیدن‌شان کنار هم در نگاه نخست تعجب‌آور باشد. مهران و هدیه هر دو به سندروم داون مبتلا هستند، اما طوری تربیت شده‌اند که مستقل باشند و بتوانند به اصطلاح از پس زندگی برآیند. مهران بازیگری را نیز تجربه کرده و در نوروز در دو قسمت پایانی فصل ششم پایتخت بازی کرده بود.

مهران و هدیه که او نیز بازیگر تئاتر است، مدتی قبل با هم آشنا شده و با هم ازدواج کردند.

مهران قندهاری در این برنامه درباره خاطراتشان و چگونگی آشنایی و ازدواج با همسرش صحبت کرد.

مهران قندهاری برای همسرش ترانه خواند. البته لحظه ترانه خواندن این بازیگر عوامل برنامه او را غافلگیر کردند و از همسرش دعوت کرده بودند که در برنامه حضور پیدا کند.

در ادامه گفت‌وگو، مجری برنامه اعلام کرد که همسر مهران قندهاری از او گلایه دارد که مراسم عروسی نداشته است و او پاسخ داد: به دلیل شرایط کرونا ما مراسم عروسی نداشتیم. من خیلی دوست داشتم که جشن عروسی داشته باشیم، اما این اتفاق رخ نداد.

این زوج دوست داشتی از مردم خواستند که به خاطر کادر درمان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا کرونا از بین برود.

در ادامه می‌توانید فیلم بخش‌هایی از این برنامه را مشاهده کنید.


برنامه شهر زیبا با حضور مهمانان مختلف به موضوعات متنوعی می‌پردازد و هر شب در ماه مبارک رمضان حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه پنج پخش می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی ماه رمضان شهر زیبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزای علم و فناوری آنا، کاروان «بی واسطه» راهی دانشگاه آزاد اصفهان شده است. این قسمت به دنبال این سوال است که آیا دانشگاه‌های کشور می‌توانند از مقاله محوری فاصله بگیرند و خروجی‌های کاربردی برای کشور داشته باشند؟

مهمان این قسمت از برنامه «بی‌واسطه» دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است. این برنامه امشب ( شنبه ۸ اردیبهشت‌ماه) ساعت ساعت ۱۹  از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم)
  • (ویدئو) نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • خواستگاری مهران مدیری از نعیمه نظام دوست
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم