Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@14:14:25 GMT

یادی از علی انصاریان در آخر هفته تلویزیون

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۵۳۸

یادی از علی انصاریان در آخر هفته تلویزیون

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «کلاه سبزها»، «پرواز مرغابی‌ها»، «چیچو و فرانکو علیه آل‌کاپون»، «کیم، مامور مخفی»، «هوانوردان»، «برگ جان»، «صحرا»، «در خط وظیفه» و «دو روز تا ماندن» روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۲۶ و ۲۷ فروردین‌ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، پنج و شما روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق اعلام روابط‌عمومی سیما، فیلم سینمایی «پرواز مرغابی‌ها» به کارگردانی علی شاه‌حاتمی، جمعه ساعت ۸ از شبکه دو و فیلم تلویزیونی «کلاه سبزها» به کارگردانی مسعود تکاور، جمعه ساعت ۱۶ از شبکه یک پخش می‌شود.

همچنین فیلم سینمایی «چیچو و فرانکو علیه آل کاپون» به کارگردانی جورجیو سیمونلی، پنج‌شنبه  ساعت ۱۰ از شبکه سه و «کیم، مامور مخفی» به کارگردانی دای مین پارک، جمعه ساعت ۱۰ از همین شبکه روی آنتن می‌رود.

شبکه چهار پنج‌شنبه ساعت ۲۰:۳۰ «هوانوردان» به کارگردانی تام هارپر و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ «برگ جان» به کارگردانی ابراهیم مختاری را پخش خواهد کرد و شبکه پنج نیز پنج‌شنبه  ساعت ۱۱ «صحرا» به کارگردانی پیر کوره و جمعه ساعت ۱۱ «در خط وظیفه» به کارگردانی استیون سی میلر را نشان می‌دهد.

همچنین شبکه شما فیلم تلویزیونی «دو روز تا ماندن» به کارگردانی عمار خطی را جمعه ساعت ۱۳:۳۰ با بازی زنده‌یاد علی انصاریان، فریدون امیرعبدالهیان و محمدرضا ژاله روی آنتن می‌فرستد.

۵۸۲۵۹

کد خبر 1505057

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: علی انصاریان تلویزیون بازیگران سینما و تلویزیون ایران جمعه ساعت پنج شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بنا بر بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.   یادآور می‌شود، در شش ماهه اول سال ساعت بازدید از موزه‌ها شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۹ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۲۰ و در شش ماهه دوم سال ساعت بازدید از شنبه تا چهار شنبه از ساعت ۹ تا ۱۷ و در روز‌های پنج شنبه و جمعه تا ساعت ۱۸ می‌باشد.  

دیگر خبرها

  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش چند فیلم ضدسیاست‌های آمریکا و با حال و هوای معلمان
  • هفته‌ای پر از مستند‌های جذاب در شبکه افق
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز یکشنبه ۱۶‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • «هفت» دوباره روی آنتن
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۱۵ ‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است
  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش