Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:08:29 GMT

کشف و ضبط ۱۷ تن سیمان قاچاق در یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۶۶۲

کشف و ضبط ۱۷ تن سیمان قاچاق در یاسوج

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت معدن و تجارت این استان گفت: بر اساس‌ گزارش واصله به سامانه‌ ستاد خبری ۱۲۴ مبنی بر عرضه خارج از شبکه و قاچاق سیمان به خارج از استان موضوع در دستور کار قرار گرفت.

آقای باقری افزود: با تلاش بازرسان این سازمان و همکاری پاسگاه انتظامی تنگ سرخ ۷ دستگاه خودروی وانت نیسان سایپا که قصد خروج ۳۵۰ پاکت سیمان قاچاق را از استان داشتند، توقیف و محموله های آنان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح الله باقری فرد ادامه داد: با توجه به شروع ساخت وسازها و نیازمردم استان به سیمان، برنامه ریزی شده که بازرسان از سازمان صمت در کارخانه حضور داشته باشند وروزانه موارد را رصد ونظارت کنند.

باقری بیان کرد: تا زمان عادی شدن موضوع و وفور سیمان در بازار این بازرسی ونظارتها استمرار خواهد داشت و با عرضه کنندگان قاچاق و خارج از شبکه این محصول به شدت برخورد قانونی و تعزیری خواهد شد.

معاون بازرسی ونظارت سازمان صنعت معدن و تجارت گفت: پرونده تخلف وانت بارها در کمترین زمان ممکن تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

باقری افزود: اگر فروش سیمان خارج از شبکه و قاچاق توسط عاملان انجام شود، بدونه هیچ گونه اغماضی ضمن معرفی متخلفان به مراجع قضایی و امنیتی، پروانه صنفی آنها نیز ابطال می شود.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیمان سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پارچه قاچاق در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ سهرابی گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۴ سرحانیه حین گشت زنی در ورودی پایانه مرزی شلمچه به خودروی سواری حامل بار مشکوک و برای بازرسی آن را متوقف کردند.
او افزود: ماموران پلیس در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۷ طاقه پارچه ۳۰ متری و ۴۵ تخته روفرشی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با اشاره به دستگیری ۵ متهم گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ سهرابی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک در خصوص قاچاق کالا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • توقیف محموله خوراک دامی قاچاق در پاوه
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۱۰ تن پارچه قاچاق در شهرضا
  • جریمه ۱۰۷ میلیارد ریالی عرضه خارج از شبکه پلی اتیلن
  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع