Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: حرکت در مسیر تحقق شعار سال و آمادگی برای مانع زدایی و پشتیبانی می تواند به حوزه تولید کشور و اشتغال زایی کمک کند.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، اسماعیل لله گانی در نشست شورای معاونان با بیان این مطلب گفت: حرکت در مسیر تحقق شعار سال در اولویت برنامه ها قرار دارد و با تشکیل کمیته ای به همین منظور، برنامه ها و سیاست های بانک پس از تصویب هیأت مدیره، اطلاع رسانی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به تغییرات احتمالی در حوزه های مختلف اقتصادی و رفع تحریم ها در سال جدید، باید آمادگی لازم را برای گسترش فعالیت ها در حوزه جذب مشتریان اعتباری و ارائه خدمات مناسب ارزی و ریالی به آن ها به ویژه در حوزه صادرات کشور داشته باشیم تا بتوانیم سهم بازار بانک از این فعالیت ها را افزایش دهیم.
لله گانی با اشاره به عملکرد بانک رفاه کارگران در سال گذشته اظهار داشت: پرداخت تسهیلات غیر حضوری به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در شرایط شیوع ویروس کرونا خدمت جدید و بسیار ارزشمندی بود که رضایت مشتریان را نیز به همراه داشت.
وی ادامه داد: در سال گذشته با پرداخت تسهیلات به بخش های اقتصادی و ارائه طرح های متنوع، گام های خوبی در حوزه تولید کشور برداشته شد و سال جدید نیز برای تحقق شعار "تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها"، باید با اجرای سیاست های اعتباری و رعایت بهداشت پرونده به تولید و اشتغال زایی به ویژه در مناطق محروم کشور کمک کنیم.   

منبع: الف

کلیدواژه: بانک رفاه کارگران تحقق شعار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی آخرین وضعیت شرکت‌های تعاونی روستایی بخش مرکزی به ریاست بخشدار مرکزی همدان و با حضور مدیر تعاون روستایی شهرستان، مدیران عامل شرکت‌های تعاونی، رئیس شورای اسلامی بخش و دهیاران روستاهای مرتبط برگزار شد.

بخشدار مرکزی همدان در این جلسه اظهار داشت: تعاونی‌های روستایی با سابقه طولانی و با مشارکت مستقیم مردم در بخش‌های مختلف روستایی فعالیت دارند که می‌طلبد مدیران عامل تعاونی‌ها با همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان و اتحادیه مربوطه به صورت برنامه محور و با استفاده از ظرفیت‌های موجود هر منطقه و روستاهای مربوطه در راستای تحقق شعار سال برنامه و طرح تهیه و ارائه نمایند و شوراهای اسلامی و دهیاران نیز نهایت همکاری و تعامل را در این خصوص داشته باشند.

محمدحسن دهبانی افزود: در سطح بخش مرکزی تعداد ١٣ شرکت تعاونی به ثبت رسیده که در حال حاضر تعداد ٨ شرکت فعال و ۵ شرکت غیر فعال است.

وی یادآور شد: اداره تعاون روستایی باید با تشکیل کمیته‌ای ویژه مباحث مربوط به شرکت‌های غیر فعال را پیگیری کند تل در آینده نزدیک فعال شوند.

دهبانی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت‌های تعاونی باید به سمت بروزرسانی اساسنامه و برنامه‌های خود حرکت کنند و با توجه به ماهیت عملکردی و حوزه فعالیت، در برگزاری تمامی برنامه‌ها و مراسم‌های روستایی حضوری فعال داشته باشند.

در این جلسه مدیران عامل شرکت‌ها گزارشی از اقدامات صورت گرفته و برنامه‌های پیش بینی شده برای سال ١۴٠٣ را ارائه دادند.

کد خبر 6089321

دیگر خبرها

  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • شرکت‌های تعاونی روستایی برای تحقق شعار سال، برنامه ارائه دهند
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • نقش کارگران در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • اداره سرمایه انباشته وقف باید علمی باشد/ تحقق شعار سال در حوزه کشت و صنعت
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی