Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمدل بامری روز پنجشنبه در حاشه این آیین اظهار داشت: سال گذشته احداث ۳۰۰ واحد مسکن ویژه محرومان در بخش پُلان مجموعا با اعتباری بیش از ۲۴ میلیارد تومان (۱۵ میلیارد تومان تسهیلات کم‌بهره و ۹ میلیارد تومان کمک بلاعوض) آغاز و در دستور کار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفت که هم‌ اکنون ۲۰۰ واحد در آستانه بهره‌برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای شهر پلان و پیرسهراب که زمینه‌ای برای استقرار سایر ادارات و دستگاه‌های اجرایی و زمینه‌ ارتقای آینده منطقه را درپی خواهد داشت تاکید کرد.

فرماندار چابهار افزود: امروز از روند اجرای زیرسازی راه‌های روستایی بخش پلان با مشارکت مدیریت راهداری شهرستان و همیاری مردمی بازدید کردیم و با توجه به قول مساعد معاون توسعه راه‌های روستایی سازمان راهداری کشور و مدیرکل راهداری جنوب استان، اجرای روکش آسفالت راه‌های روستایی (زیرسازی شده‌) بخش پلان به طول بیش از ۲۵ کیلومتر و ترمیم ابنیه فنی آن در سال جاری، در دستور کار ویژه آن سازمان قرار گرفت.

بامری گفت: همچنین از پروژه لایروبی رودخانه کاجو بازدید کردیم و مقرر شد سرعت‌بخشی برای اتمام به موقع پروژه ذکر شده از سوی پیمانکار و کارفرما در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: در بازدید از بخش پلان جلسه جمع‌بندی در محل بخشداری تشکیل و پس از بحث و بررسی موارد مطروحه مقرر شد پیگیری‌های لازم برای ارتقا و توسعه زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف به صورت ویژه پیگیری و نتیجه اقدامات از سوی مدیران مربوطه مستمرا گزارش شود.

وی ادامه داد: اخیرا هم ادارات آموزش و پرورش و کمیته امدادامام خمینی(ره) در پُلان مستقر شدند.

بخش پلان از توابع شهرستان چابهار است و تا مرکز این شهرستان ۸۰ کیلومتر فاصله دارد. 

پلان ۳۴ هزار نفر جمعیت، ۱۱۴ روستا، یک دهستان و فاصله آخرین روستای آن تا مرکز شهرستان ۱۱۰ کیلومتر است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان چابهار بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان چابهار بنياد مسكن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان چابهار بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن اخبار کنکور بخش پلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سعید پاشازاده در بازدید از پروژه آبرسانی روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا، اظهار کرد: اجرای طرح بزرگ آبرسانی به این روستا‌ها از مصوبات سفر‌های استانی استاندار آذربایجان غربی است.

  وی افزود: با بهره‌برداری از این طرح، بزرگترین مشکل آبرسانی به روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا مرتفع خواهد شد.   پاشازاده در این بازدید بازدید که بخشدار نازلو، مدیر آب و فاضلاب نازلو و اعضای شورای اسلامی و دهیاران این روستا‌ها نیز حضور داشتند، اظهار کرد: رفع مشکل مسیر لوله گذاری اجرای این طرح آبرسانی با حضور کارشناس میراث فرهنگی انجام و این طرح به زودی اجرا و به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی