Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:17:16 GMT

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در البرز تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۶۹۷۷

ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در البرز تمدید شد

«موتورسیکلت های رسوبی به آن دسته از وسایل نقلیه گفته می شود که از سال ۹۰ تا پایان سال ۹۸ به دلیل ارتکاب تخلف توسط پلیس توقیف و به توقفگاه انتقال داده شده است.» 

سرهنگ  غلامعلی شرق روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مالکان و متصرفان قانونی موتورسیکلت های رسوبی توقیفی می توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و با همراه داشتن مدارک مورد نیاز از جمله؛ سند مالکیت (برگ سبز) کارت موتورسیکلت، سند کارخانه سازنده و بیمه نامه شخص ثالث، موتورسیکلت خود را ترخیص کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد که در این طرح ویژه، موتورسیکلت هایی که فاقد بیمه نامه شخص ثالث هستند، می توانند با سپردن تعهدنامه مبنی بر عدم استفاده تا زمان اخذ بیمه نامه شخص ثالث ، نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.
وی افزود : پیش تر بازه زمانی در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح تاپایان سال ۹۹  در نظر گرفته شده بود، اما با توجه به اقدام مالکان و راکبان برای آزادسازی موتورسیکلت ها از توقفگاه ها و بهره مندی از شرایط در نظر گرفته شده، اجرای این طرح تا اطلاع بعدی تمدید شد.
شرق در خصوص هزینه نگهداشت وسایل نقلیه در پارکینگ ها یادآور شد: معیار هزینه نگهداشت در پارکینگ ها مصوبه هیات وزیران در سال ۹۴ می باشد.
شرق در خصوص جرایم تخلفات این موتورسیکلت ها بیان داشت : مالکان این نوع موتور سیکلت ها فقط با پرداخت اصل خلافی اولیه می توانند نسبت به ترخیص اقدام نمایند و در صورت عدم پرداخت پس از تقسیط یکساله و ارائه مدارک لازم از طریق دفاتر پلیس بعلاوه ۱۰ اقدام نمایند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: این طرح ترخیص مشمول موتورسیکلت های رسوبی بوده و فقط توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده و موتورسیکلت هایی که توسط رده های دیگر ناجا و یا در اجرای دستورات مقام قضایی توقیف  شده اند پس از مراحل مربوطه درفرایند ترخیص این دستورالعمل قرارمی گیرند.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پلیس راهور ناجا البرز فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور موتورسیکلت های رسوبی موتورسیکلت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۶۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سازمان سنجش آموزش و کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید به شرح فایل پیوست مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ برای انتخاب رشته اقدام کنند؛ لذا داوطلبان، ضرورت دارد در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و برای ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند. 
در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً برای انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، برای مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند. 

برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ اینجا را کلیک کنید.

دیگر خبرها

  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • اجرای طرح ترخیص فوری موتور شارژی‌های توقیفی در کیش
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد
  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد