Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:15:26 GMT

۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۰۳۸

۶۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار ولی الله رضایی‌نژاد فرمانده مرزبانی استان بوشهر بیان کرد: با هدایت اطلاعاتی مرزبانی استان، یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قم، در جاده کاشان به قم شناسایی و توقیف شد.

او افزود: از کامیون توقیف شده که محموله قاچاق را در پشت بار خود جاساز کرده بود، ۹۰۰ دستگاه گوشی همراه ساده، ۱۲۰ عدد دوربین مداربسته، ۱۳ هزار و ۹۶۰ عدد انواع قاب گوشی، ۴۰ هزار و ۸۵۰ عدد برچسب(لیبل) گوشی، هزار و ۱۴۰ عدد هندزفری، دو هزار و ۸۲۹ قاب فرم عینک، ۲۰۰ دستگاه تبلت سامسونگ، ۴ تن بادام و گردو خارجی، دو هزار و ۸۰۰ دست قاشق و چنگال، ۲۴۵ قلم لوازم پزشکی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید

تجهیزات گردشگری دریایی قاچاق در ساحل بوشهر کشف و ضبط شد مرزبانی بوشهر ۳۰ میلیارد ریال لوازم گوشی قاچاق کشف کرد

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به دستگیری راننده کامیون، ادامه داد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۶۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

رضایی‌نژاد با قدردانی از همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان قم بیان کرد: استمرار عملیات مشترک پلیس با سایر استان‌ها به منظور ضربه زدن به قاچاقچیان، نشانه همدلی نیروی انتظامی و مرزبانی است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزبانی بوشهر کشف قاچاق کالای قاچاق پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی آذر بعدازظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: به دنبال گزارش ماموان انتظامی اردبیل موفق به کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار قاچاق در اردبیل شدیم که ارزش ریالی این محموله قاچاق ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه این میزان سیگار قاچاق از یک اتوبوس بین شهری کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: پرونده ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل بیان کرد: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

رحیمی آذر گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 6095292

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • قاچاقچی کود شیمیایی ۶ میلیارد ریال جریمه شد