Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@18:36:45 GMT

پیام تبریک سردار قاآنی به امیر موسوی به مناسبت روز ارتش

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۲۵۹

پیام تبریک سردار قاآنی به امیر موسوی به مناسبت روز ارتش

فرمانده نیروی قدس سپاه طی پیامی فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در آستانه روز ارتش، سردار سرتیپ پاسدار حاج اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، 29 فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ (صف/4)

ارتش جمهوری اسلامی کلمه طیبّه است. فرمانده معظم کلّ قوا

فرمانده محترم کلّ ارتش جمهوری اسلامی ایران
امیر سرلشکر سیّدعبدالرحیم موسوی

سلام علیکم

با عرض تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا، «29 فروردین روز پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران»؛ یادآور فداکاری و ایثارگری‌های ارتشیان عزیز و ارج نهادن به رشادت‌های غیور مردانی که شجاعانه، جان خود را در سنگرهای امنیّت، استقلال و دفاع از تمامیت ارضی کشور بویژه حماسه‌آفرینی در دوران دفاع مقدّس در طبق اخلاص نهادند و همدوش سپاه و بسیج از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کرده و در این مسیر نورانی، شهیدانی والامقام تقدیم نموده که بر تارک آن می‌درخشد.

در این سال‌ها، همگان شاهد پشتیبانی و حمایت ارتش جمهوری اسلامی ایران از محور مقاومت و تقدیم شهیدان مدافع حرم بوده‌اند که برگ زریّن دیگری از نقش‌آفرینی آن است.

با تبریک این روز فرخنده به حضور جناب‌عالی، امید است ان شاءالله در سایه توجّهات خاصّه حضرت بقیه الله الأعظم" ارواحنا فداه" و تدابیر و اوامر مطاع فرمانده معظّم کلّ قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در رسالت بزرگ خویش، موفّق و سربلند باشید.

سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار اسماعیل قاآنی امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار اسماعیل قاآنی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر

نادر سخا، مدیرعامل شرکت صنایع تولیدی کروز در پیامی روز کارگر را تبریک گفت و رشد و توسعه صنعت کشور را مرهون تلاش‌های این قشر دانست. متن پیام مدیرعامل شرکت کروز به این شرح است:
پشتیبانی از قشر زحمتکش و فداکار کارگر، هواداری از کار و سرمایه مردم و حمایت از توانمندی‌های بالقوه ایران اسلامی است. کسی تردید ندارد که صحنه‌گردان اصلی اقتصاد ایران شما کارگران هستید.
اگر امروز گروه صنعتی کروز، پرتوان و استوار راه خود را به سمت رشد و تعالی گشوده و پیوسته بر دستاوردهایش در بین صنایع قطعه‌سازی می‌افزاید، این مهم مرهون ذهن پرتوان و تعهد فرد فرد کارگران این گروه است.
بار دیگر ضمن تبریک روز جهانی و هفته کار و کارگر و تقدیر از زحمات و تلاش‌های شما عزیزان که نقش مهم و تاثیرگذار در رشد و پیشرفت صنعت، تولید و اقتصاد ملی ایفا می‌کنید برای تمامی شما از خداوند بخشنده و مهربان، سلامتی خواهانم.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل ارتش به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک مدیرعامل کروز به مناسبت روز کارگر
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد