Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان روز پنجشنبه در نشست خبری مجازی اظهار داشت: از این تعداد ۲۱۵ مبلغ و ۸۳ نفر مبلغه هستند و علاوه بر این ۱۰۰ مبلغ و مبلغه بومی نیز از سوی دفتر تبلیغات اسلامی قم به شهرهای بیجار و قروه برای امر تبلیغ اعزام می‌شوند.

وی پرداختن به امر تبلیغ در مساجد، برگزاری محافل قرآنی، آموزش احکام و سخنرانی در ماه مبارک رمضان به ویژه لیالی قدر را از فعالیت‌های مبلغین اعزامی به شهر و روستاهای استان در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: علاوه بر اعزام مبلغ برنامه‌های فرهنگی و قرآنی زیادی از سوی این سازمان برای اجرا در ماه مبارک رمضان پیش‌بینی شده که به صورت مجازی و یا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهند شد.

وی افزود: اجرای طرح ۳۰ روز ۳۰ خبر قرآنی در قالب مصاحبه با ۳۰ نفر از فعالان قرآنی استان(نویسنده، حافظ، قاری، پیشکسوت و غیره) از سوی سازمان دارالقرآن کریم و انعکاس در شبکه‌های اجتماعی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام حاتمیان اضافه کرد: اجرای قرائت قرآن کریم در پارک آبیدر سنندج و برگزاری چهار محفل قرآنی در طول ماه رمضان به صورت هر هفته یک محفل در بوستان‌های شهر سنندج از دیگر برنامه‌های قرآنی ماه رمضان است که با همکاری شهرداری سنندج برگزار می‌شود.

وی همچنین به اجرای پویش ملی فصل بندگی در پرتو زیست بوم قرآن کریم اشاره کرد و گفت: تجلیل از پیشکسوتان قرآنی، ایجاد میزهای مشاوره تربیتی و اخلاقی به صورت حضوری و مجازی و تقدیر از خیرین قرآنی و گروه‌های مردمی و جهادی پیشتاز همدلی مومنانه از برنامه‌های قابل اجرا در قالب این پویش است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: بازدید از پنج دارالتحفیظ و خانه قرآن کریم به منظور بررسی و رفع مشکلات آنها، برگزاری مسابقه اذان در پایگاه‌های اجتماعی سنندج ویژه نوجوانان محلات حاشیه‌نشین شهر و اجرای مسابقات قرآنی در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

وی برگزاری آیین تجلیل از ۱۷ خانه قرآن برتر استان در ۱۷ مراسم، برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ و قرآئت برای نوجوانان، تجلیل از ۳۵ برگزیده مسابقات قرآنی و فضاسازی محیطی با نصب پنج بنر قرآنی در پنج میدان اصلی شهر سنندج را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد.

  

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج سنندج قرآن کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج سنندج کردستان شهرداری سنندج سنندج قرآن کریم اخبار کنکور ماه مبارک رمضان قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج

به گزارش خبرنگار مهر، سیدانور رشیدی عصر پنج شنبه در آئین افتتاحیه برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی هفته سنه که در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار کرد: روز و هفته فرهنگی سنه را به همه مردم کردستان به ویژه مردم شهر سنندج، شهر دارالاحسان، شهر خلاق موسیقی جهان، شهر فرهنگ و هنر تبریک عرض می‌گویم.

وی با بیان اینکه سنندج، سرزمین طبیعت، تاریخ و فرهنگ و خاستگاه مشاهیر، مفاخر و هنرمندان بزرگی است، افزود: سنندج نام و نشان‌شان شهره جهانی دارد و در طول تاریخ همواره مامن و خاستگاه مردان و زنانی است که با شجاعت، جسارت، عشق و ایمان خشت بر خشت نهاده و میراثی این چین گرانبها و گنجینه‌ای پر از هنر و دانایی و خرد از خویش به یادگار گذاشته‌اند.

شهردار سنندج از تدوین ۱۹ عنوان برنامه شاخص شهرداری سنندج به مناسبت هفته فرهنگی سنه خبر داد و اظهار کرد: شهرداری در راستای رسالت اجتماعی و فرهنگی خود در طول سال برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کند که مورد استقبال مردم است.

رشیدی بیان کرد: در تمامی برنامه‌های فرهنگی به ویژه برنامه‌های هفته سنه به هنرهای گوناگون و رده‌های مختلف سنی توجه شده و در رویدادها و محتواهایی که در این هفته طراحی شده هنرهایی از جمله موسیقی، هنرهای تجسمی، عکاسی مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار سنندج از برپایی نمایشگاه کتاب با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های استان کردستان، دومین جشنواره ورزش پهلوانی، اکران فیلم کارگردان‌های سنندجی به مدت یک هفته اجرای تئاتر خیابانی، برپایی کارگاه و نمایشگاه نقاشی و برپایی ایستگاه نقاشی دیواری کودکان و برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران و نمایشگاه عکس‌های قدیمی شهر سنندج به عنوان بخشی از برنامه‌های هفته سنه یاد کرد.

رشیدی همچنین، رونمایی از کتاب و پنل تخصصی موسیقی، کارگاه حکایت‌گویی، قصه‌گویی، موسیقی کودک و نقاشی کودک، همایش مستوره اردلان، مراسم مولودی‌خوانی سنتی و تجلیل از خاندان قرآنی، دومین جشنواره عکاسی و برپایی نمایشگاه به صورت ملی و بین‌المللی با موضوع هفته فرهنگی (سنه) را از دیگر برنامه‌های هفته سنه در شهر فرهنگی سنندج دانست.

وی به ظرفیت‌های شهر سنندج در حوزه ورزش به ویژه ورزش‌های پهلوانی پرداخت و گفت: با توجه به اینکه سنندج همواره زادگاه ورزشکاران و قهرمانان ورزشی است در ویژه برنامه‌های هفته سنه به این مهم توجه خاصی صورت گرفته و در همین راستا دومین جشنواره ورزش‌های پهلوانی و زورخانه ای طراحی و برگزار می‌شود.

شهردار سنندج برپایی جشنواره مولودی‌خوانی سنتی و تجلیل از خاندان قرآنی، رونمایی از سردیس استاد نام آشنای کردستان استاد عباس کمندی نامگذاری خیابانی با عنوان آرمان بنفشی را نیز از برنامه‌های این هفته در سنندج دانست.

کد خبر 6088741

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • موزه پبده از بی نظیرترین موزه‌های کتب و نسخ خطی قرآن کریم
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • روایتگری پیشمرگان مسلمان، اسناد ناطق روایت آزادسازی سنندج است
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • تکریم توانخواه حافظ قرآن در کردستان
  • تکریم حافظ قرآن توانخواه در کردستان
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج