Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به غیرمقاوم‌بودن بسیاری از واحدهای مسکونی روستایی در شهرستان‌های آزادشهر و رامیان، سال گذشته یک‌هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شده و امسال نیز یک‌هزار و ۱۰۰ واحد مسکونی غیرمقاوم در دستور کار قرار دارد.
وی تصریح کرد: صدور اسناد مالکیت برای روستائیان یکی از برنامه‌های مستمر بوده که هرساله دنبال می‌شود و در سال گذشته حدود ۳۰۰ سند در دو شهرستان آزادشهر و رامیان صادر شده و تحویل مالکان داده شده و تلاش داریم امسال این رقم را به دو برابر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بنیاد مسکن شهرستان‌های آزادشهر و رامیان خاطرنشان کرد: در سال گذشته پروژه‌های طرح هادی در روستاها به صورت ۱۰۰ درصد اجرا شده و تلاش داریم تا با اعتبار مصوب ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی در هر شهرستان امسال نیز این پروژه ها را اجرا کنیم.
وی ادامه داد: اقدامات اولیه برای احداث ۲۰ واحد مسکن ملی در شهرستان آزادشهر انجام شده و در حال رایزنی و معرفی متقاضیان به بانک‌های عامل هستیم.
احمدی گفت: ۵۸ واحد مسکن جوانان در شهر «نگین‌شهر» از توابع شهرستان آزادشهر در حال احداث بوده و امسال به بهره‌برداری می‌رسد، در نظر داریم ۴۰ واحد مسکن جوانان دیگر نیز در شهر «تاتار علیا» از توابع شهرستان رامیان احداث کنیم.

* اختصاص ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات حوادث برای تثبیت روستای «کشکک» و «نرگس‌چال»
وی در خصوص تثبیت دو روستای «کشکک» و «نرگس چال» خاطرنشان کرد: شمع‌کوبی روستای «کشکک» از توابع شهرستان رامیان تا پایان اسفندماه سال گذشته انجام شده و شمع‌کوبی روستای «نرگس چال» از توابع شهرستان آزادشهر نیز تا پایان اردیبهشت به اتمام می‌رسد که برای تثبیت این دو روستا حدود ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات حوادث استانی تخصیص یافته است.
رئیس بنیاد مسکن شهرستان‌های آزادشهر و رامیان مشارکت مردم در  فعالیت‌های بنیاد مسکن را ضروری دانست و گفت: مجموع برآیند فعالیت‌های بنیاد مسکن در روستاها در راستای تسهیل زندگی مردم بوده و این امر بدون مشارکت مردم، مسوولان محلی، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستا میسر نیست.
وی افزود: امید داریم همه این عزیزان در کنار بنیاد مسکن با سرلوحه قرار دادن شعار سال توسط مقام معظم رهبری بتوانیم در تولید مسکن و اجرای پروژه‌های بیشتر تلاش کرده تا نیازهای فنی و زیربنایی مردم روستا را تامین کرده و از مهاجرت آنها جلوگیری کنیم.
احمدی با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد مسکن و حساب ۱۰۰ امام (ره) بیان کرد: درست بعد از ۹ روز از همه پرسی جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) دستور تاسیس این نهاد را داده که این نشان از ضرورت این نهاد در ارائه خدمات به روستائیان است.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن جوانان آزادشهر روستا آزادشهر و رامیان توابع شهرستان شهرستان آزادشهر بنیاد مسکن سال گذشته واحد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری تاکید کرد: مسئولان و عوامل اجرایی این طرح باید تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم این منطقه بکار گیرند و بهره برداری از این طرح باید در اولویت قرار گیرد.
استاندارکهگیلویه و بویراحمد هم گفت: تا پایان آبان ماه ۱۴۰۳ این طرح به بهره برداری می‌رسد.
احمدزاده ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی و تکمیل این طرح صنایع مختلف هم از این نعمت برخوردار شوند و این خدمت و آبرسانی به شهر ۲۷ هزار نفری لیکک و حومه باعث شکوفایی و توسعه شهرستان شود.
وی با اشاره به گرمسیری بودن شهرستان بهمئی و شرایط اقلیمی از مسئولان و دست اندرکاران طرح خواست تا پایان اجرای این طرح به صورت شبانه روزی و بی وقفه تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان هم با اشاره به اینکه، با بهره برداری از این طرح آبرسانی، بالغ بر ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب آب به شهرستان بهمئی انتقال داده می‌شود گفت: این طرح دارای ۲ ایستگاه پمپاژ و ۴ مخزن ذخیره آب است که با توجه به افزایش جمعیت شهرستان بهمئی، از سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شد.
آرش مصلح با بهره برداری کامل از این طرح بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهرستان از آب آشامیدنی پایدار و سالم برخوردار می‌شوند و با توجه به رشد شهرستان نزدیک به ۳ میلیون متر مکعب برای تامین آب صنایع و خدمات شهرستان در نظر گرفته شد.
علی محمدی فرماندار بهمئی هم در این بازدید با اشاره به اینکه، پیشرفت کاری طرح انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بیش از ۸۰ درصد است گفت: علت تاخیرطولانی طرح، معارضات اجتماعی بوده است ولی با این وجود دولت ظرف یکسال اخیر بیش از ۳۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این طرح تزریق کرد.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • بهره برداری از طرح آبرسانی سد کوثر به شهرستان بهمئی تا آبان ماه
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان