Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@22:06:52 GMT

وزش باد شدید و رگبار باران در ۱۲استان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۵۴۴

وزش باد شدید و رگبار باران در ۱۲استان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۲۶ فروردین) در نیمه شرقی کشور و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، یزد و شرق اصفهان طی برخی ساعات به‌ویژه در بعد ازظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این شرایط طی فردا (۲۷ فروردین) در نیمه شرقی کشور و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و شرق اصفهان ادامه دارد. همچنین در استان‌های اردبیل و گیلان بارش خفیف گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی شدت بارش طی امروز (۲۶ فروردین) در خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات سمنان و طی فردا (۲۷ فروردین) در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان خواهد بود.

ضیاییان در ادامه اظهار کرد: طی روز شنبه (۲۸ فروردین) در شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز یکشنبه (۲۹ فروردین) در ارتفاعات استان‌های یزد و کرمان و طی روز دوشنبه (۳۰ فروردین) در اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه امروز (۲۶ فروردین) در استان هرمزگان طی بعضی ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک دور از انتظار نیست، گفت: طی سه روز آینده خلیج فارس به ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۲۷ فروردین) کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی روز شنبه (۲۸ فروردین) نیز کمی تا قسمتی ابری،گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پربیننده ترین دعای ربنا با صدای استاد شجریان +صوت تغییرات جدید در نحوه استخدام معلمان تجمع اعتراضی معلمان جوان به نحوه اجرای رتبه بندی + عکس آخرین آمار کرونا در ایران (۱۴۰۰/۱/۲۵) تخصیص ۱۵هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزش باد برجام خراسان شمالی خراسان رضوی وزش باد طی روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند

هوای شهرهای خراسان جنوبی دوباره بارانی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی اداره کل هواشناسی، جواد نخعی اظهار کرد: بر اساس نقشه ها، داده ها و تصاویر ماهواره ای از روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت تا سه شنبه در غالب نقاط جو نسبتاً ثابت و پایدار و افزایش دمای هوا را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: از اواخر دوشنبه به تدریج افزایش ابر رخ می دهد و رگبار و رعد و برق قابل پیش بینی است.

سرپرست اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از روز سه شنبه تا نج شنبه جو استان ناپایدار می شود و باد و گردوخاک و رگبار و رعد و برق نیمه شمالی استان را در بر می گیرد و در شهرهای سربیشه، درمیان و زیرکوه وقوع رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.

کد خبر 750888

دیگر خبرها

  • میانگین بارش در خراسان شمالی ۸۲ درصد افزایش پیدا کرده است
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت