Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@02:55:03 GMT

«بندیکت کامبربچ» سریال ۳۹ پله را بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۵۴۵

نتفلیکس مینی‌سریال «سی‌ نه پله» با بازی بندیکت کامبربچ را در دستور ساخت قرار داد. ادوارد برگر که پیش از این در فیلم «پاتریک ملروز» با کامبربچ هم‌کاری کرده بود، کارگردان این مینی‌سریال خواهد بود. مارک ال اسمیت، نویسنده‌ی فیلم «از گور برخواسته» فیلم‌نامه‌ی این سریال را می‌نویسد.

خبرگزاری میزان - نتفلیکس مینی‌سریال «سی‌ نه پله» با بازی بندیکت کامبربچ را در دستور ساخت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادوارد برگر که پیش از این در فیلم «پاتریک ملروز» با کامبربچ هم‌کاری کرده بود، کارگردان این مینی‌سریال خواهد بود. مارک ال اسمیت، نویسنده‌ی فیلم «از گور برخواسته» فیلم‌نامه‌ی این سریال را می‌نویسد.

این مینی‌سریال اقتباسی جدید از رمان رازآلود و هیجانی معروف جان بوچان با همین نام است که در سال ۱۹۳۵ توسط آلفرد هیچکاک به فیلم سینمایی تبدیل شد. این رمان کلاسیک چندین اقتباس دیگر نیز دارد.

بیشتر بخوانید: جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود را اینجا مشاهده کنید

انتظار می‌رود فیلم‌برداری مینی‌سریال در سال ۲۰۲۲ در اروپا آغاز شود. این پروژه احتمالا در مجموع بیش از ۶ ساعت محتوا خواهد داشت.

ادوارد برگر کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده متولد سال ۱۹۷۰ در آلمان است. از جمله کار‌های او می‌توان به «Jack» در سال ۲۰۱۴، «Deutschland ۸۳» در سال ۲۰۱۵ و «Gomez - Kopf oder Zahl» در سال ۱۹۹۸ اشاره کرد.

بندیکت کامبربچ نامزد و دریافت‌کننده جوایز متعددی است. او برنده بهترین بازیگر برای بازی در نقش فرانکشتاین است و همچنین نامزد دریافت شش جایزه امی و برنده بهترین بازیگر مرد برای بازی در مینی سریال شرلوک در نقش شرلوک هلمز شده‌است و برای به تصویر کشیدن آلن تورینگ در فیلم بازی تقلید نامزد بهترین بازیگر مرد اسکار شده‌است.

علاوه بر این، او نامزد هشت بفتا و نامزد سه جایزه گلدن گلوب است. در سال ۲۰۱۴ مجله تایم او را جزو ۱۰۰ فرد با نفوذ جهان قرار داده‌است. او در ژوئن ۲۰۱۵ به پاس خدمات خود در هنرهای نمایشی توسط ملکه الیزابت دوم به مقام فرماندهِ رتبهٔ امپراتوری بریتانیا (CBE) منصوب شد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: بندیکت کامبربچ نتفلیکس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بندیکت کامبربچ نتفلیکس بندیکت کامبربچ مینی سریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر

به گزارش جام جم آنلاین،بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلسِ دوازدهم از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

انتخابات در دو حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و مرودشت-ارسنجان و پاسارگاد به دور دوم کشیده شده تا سرنوشت ۳ نماینده باقی مانده استان، ۲۱ اردیبهشت مشخص شود. 

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • واکنش به بازی شهاب حسینی در آخرین سریالش
  • زرنگ‌بازیِ سعید آقاخانی در نون‌خ ۵ که شاید متوجهش نشده‌اید
  • شایعه‌ای جذاب در مورد یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • زرنگ‌بازی سعید آقاخانی در «نون خ ۵»
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • زنده‌ نگهداشتن خاطرات دفاع مقدس یک ضرورت است
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌های ایرانی
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی