Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:34:59 GMT

توقیف پژو ۴۰۵ با ۳۲۰ کیلوگرم تریاک

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۵۸۱

توقیف پژو ۴۰۵ با ۳۲۰ کیلوگرم تریاک

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره سوداگران مرگ و کشف ۳۲۰ کیلوگرم تریاک در خرم‌آباد خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر جابه جایی مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ با همدستی ۳ نفر با یک دستگاه پژو ۴۰۵ از استان‌های جنوبی کشور به استان‌های همجوار، موضوع بلافاصله در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مأموران در محور خرم زال ورودی خرم‌آباد مستقر و با شناسایی پژو ۴۰۵ آن را متوقف و در بازرسی از خودروی مذکور ۳۲۰ کیلوگرم تریاک که به‌صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به توقیف دو دستگاه سواری که محموله مذکور را اسکورت می‌کردند، خاطرنشان کرد: چهار نفر اعضای باند دستگیر و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شدند.

مهدیان نسب با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده است، اضافه کرد: در این خصوص نسب به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افزایش کشف داشته‌ایم.

وی با اشاره به دستگیری ۳۹۰ قاچاقچی، خرده فروش و معتاد متجاهر در سال جاری، بیان کرد: در این راستا نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته‌ایم.

سردار مهدیان نسب با بیان اینکه در این مدت سه باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شده است، افزود: ۲۸ طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز، کنترل محورهای مواصلاتی به‌صورت نقطه‌ای و منطقه‌ای، موضوعی و حجمی در سطح استان به مرحله اجرا گذاشته شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل شش درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پژو 405 لرستان فرمانده انتظامی لرستان مواد مخدر ترياك مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!

خاطره جالب محمود دینی بازیگر سریال آینه عبرت از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه این سریال را در برنامه برمودا مشاهده می‌کنید.

به گزارش همشهری آنلاین، محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # تلویزیون ، تریاک سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه