Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:32:44 GMT

اجرای طرح نظارتی ضیافت رمضان در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۶۰۶

اجرای طرح نظارتی ضیافت رمضان در استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان خبر داد.

مهدی یحیایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی ، برنج ، روغن ، قند و شکر ، خرما و میوه طرح نظارت و بازرسی بازار ویژه ماه مبارک رمضان در استان اجرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با هدف تنظیم بازار اقلام اساسی و مصرفی خانوار در ماه مبارک رمضان، حفظ آرامش بازار در این ماه مبارک و توجه به رفاه هموطنان به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه طرح ویژه نظارت بر بازار همزمان با سراسر کشور از روز اول ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه می‌یابد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صمت استان سمنان تصریح کرد: این طرح تشدید بمنظور جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی انجام و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی و غیرصنفی مورد نظر به ویژه شیرینی فروشی‌ها ، تالارها و رستورانها ، سوپر مارکت‌ها و میوه و تره بار در اولویت نظارت خواهد بود.

این مقام مسئول اضافه کرد: بازرسان و کارشناسان نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستانها و ناظران افتخاری به صورت مستمر و روزانه گروه های کالایی پرمصرف در ماه مبارک رمضان را بطور ویژه مورد پایش قرار خواهند داد.

یحیایی همچنین بیان کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ماه رمضان ماه مبارک رمضان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید رضا تونی از نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج خبر داد و مطرح کرد: نظارت بر بارگیری پسماندهای ضایعات لامپ شرکت توزیع برق استان البرز توسط کارشناسان محیط زیست جهت انتقال به شرکت‌های امحا کننده پسماند انجام شد.

وی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی می‌توانند پس از ثبت نام در سامانه جامع محیط زیست با حضور و نظارت کارشناسان محیط زیست هنگام بارگیری و پلمب، اقدام به انتقال پسماندهای ویژه خود به مراکز مجاز و مورد تأیید سازمان حفاظت محیط زیست کنند.

کد خبر 6096912

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده تخلف برای واحدهای صنفی در کردستان تشکیل شد
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • ضرورت سنجش کیفی روند نظارت بازرسان بر بازار
  • بارندگی قیمت محصولات جالیزی در مشهد را افزایش داد
  • لزوم کیفی سازی نظارت بازرسان بر بازار
  • ۱۳۵ پرونده تخلف حوزه دامپزشکی در استان سمنان تشکیل شد
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • نظارت بر حمل و نقل پسماندهای ویژه در شهرستان کرج
  • ثبت بیش از ۲۰۰ پایش از بازار مینوشهر