Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر بهنامجو روز پنجشنبه اعلام کرد: در دیدار با محمدباقر نوبخت مقرر شد تا این اعتبار تا دو هفته آینده پرداخت شده و موجب تسریع در عملیات اجرایی راه‌آهن اردبیل گردد.

وی بیان کرد: تخصیص اعتبار لازم برای راه‌های استان اردبیل  از جمله راه گرمی به سمت بیله سوار، گرمی به سمت اردبیل، رضی _ امیرکندی، اردبیل_ مشگین شهر، پارس آباد _ مشگین شهر، جاده سرچم و کلور _درام هم در جریان دیدار با معاون رئیس جمهوری مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مجوز ماده۵۶ و تضمین دولت برای بازپرداخت منابع برای پروژه های راه استان در این دیدار مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: ۴۵۰میلیارد تومان اعتبار برای جاده  پارس‌آباد به اردبیل و اردبیل به سرچم  مورد توافق قرار گرفت.

بهنامجو اضافه کرد: در گذشته نیز از محل ماده ۵۶ برای آبرسانی به تازه‌کند گرمی و روستاهای این حوزه، پایاب سد سبلان و پایاب سد گیوی در جنوب استان اعتبارات لازم جذب شده بود.

وی اظهار کرد: علاوه بر آن اعتبار مجتمع های آبرسانی و تصفیه‌خانه فاضلاب اردبیل نیز مشمول ماده ۵۶ شده بود.

تا نیمه اسفند ماه گذشته  ۵۰ کیلومتر از ۲۰۰ کیلومتر مسیر راه آهن اردبیل -میانه ریل گذاری شده بیود .

عملیات اجرایی راه‌آهن میانه - اردبیل در سال ۸۴ شروع شده و عملیات آن پس از سال‌ها توقف در دولت تدبیر و امید آغاز شد.

هم اکنون این پروزه بیش از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می شود تا پایان دولت دوازدهم به سرانجام برسد.

برچسب‌ها سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اردبیل استانداری اردبیل میانه اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران سازمان برنامه و بودجه محمدباقر نوبخت شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اردبیل استانداری اردبیل میانه اکبر بهنام جو اخبار کنکور راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز-امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت‌_ در نشست با فرماندار هلیلان، شهردار و اعضای شورای شهر توحید و کهره و مدیر امور شهری استانداری با اشاره به اینکه هفته آینده کمیته فنی طرح جامع هلیلان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این طرح در کارگروه برنامه‌ریزی استان به تصویب خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان ارشد استان نگاهی ویژه به توسعه همه‌جانبه شهرستان هلیلان و تقویت زیرساخت‌های شهری آن دارند، افزود: در بودجه اربعین، با اختصاص ماشین‌آلات و سهمیه قیر کمک‌های خوبی به شهر هلیلان شده است.

معاون عمرانی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نحوه مدیریت سهمیه قیر یکی از ملاک‌های ارزیابی شهرداران استان است، گفت: در صورت توجیه فنی و اقتصادی، آماده ارائه تسهیلات و حمایت جهت راه‌اندازی کارخانه آسفالت و سنگ‌شکن در هلیلان هستیم.

هژبری از تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند خبر داد و گفت: آبرسانی ۱۴ روستای باقیمانده باید هر چه سریع‌تر آبرسانی شوند.

کد خبر 751237

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • امکان صرف هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به شرکت‌های دانش بنیان
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند