Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@13:45:39 GMT

الوطن: فولاد ماموریت السد را دشوار کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۶۶۳

الوطن: فولاد ماموریت السد را دشوار کرد

روزنامه الوطن قطر در گزارشی به تحلیل دیدار تیم‌های فولاد ایران و السد قطر پرداخت. - اخبار ورزشی -

یه گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الوطن قطر در تحلیل دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و السد نوشت: شاگردان ژاوی علیرغم برتری مقابل نماینده ایران فرصت‌های زیادی را از دست دادند.

در گزارش این روزنامه آمده است: «السد در نخستین بازی خودش به کسب یک تساوی برابر فولاد ایران رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان ژاوی در این بازی عملکرد خوبی داشتند اما نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند و علیرغم برتری السد این فولاد بود که توانست به گل اول بازی برسد و ماموریت تیم ژاوی را دشوارتر کند.  فشار همه جانبه یاران السد بالاخره نتیجه داد و این تیم توانست بازی را به تساوی بکشاند. السد در ادامه به دنبال گل دوم بود اما زمان کافی برای کسب پیروزی در این بازی نداشت. با این وجود آمارها از برتری قاطع تیم ژاوی در این بازی حکایت داشت. السد با مالکیت 65% و زدن 19 شوت به سمت دروازه حریف تیم برتر این میدان بود. با این وجود یاران ژاوی باید برای کسب اولین پیروزی در بازی دوم تلاش کنند».

ژاوی: فولاد سرسخت بود و به خوبی دفاع کرد/ AFC به وضعیت چمن ورزشگاه توجه کند

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال السد قطر فولاد خوزستان تیم فوتبال السد قطر فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است

سرمربی بارسلونا می‌گوید که شاگردانش فردا با تیمی در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان رقابت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که شاگردانش فردا شب (شنبه) در چارچوب هفته سی‌وچهارم لالیگای اسپانیا میهمان جیرونا خواهند بود، جدالی که به نوعی جنگ بر سر نایب‌قهرمانی است، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این دیدار گفت: ما فردا با تیمی که در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است، بازی خواهیم کرد. نه‌ به خاطر جایگاه فعلی جیرونا (رده سوم جدول لالیگا)، بلکه به خاطر اینکه آنها این فصل این را ثابت کرده‌اند. آنها به دنبال ارائه سبک بازی‌ای هستند که ما به دنبال ارائه‌اش هستیم، بنابراین فردا بازی دشواری خواهد شد.

سرمربی بارسلونا با اشاره به شکست 4 بر 2 تیمش مقابل جیرونا در ماه دسامبر اظهار داشت: من رقابتی با میچل (سرمربی جیرونا) ندارم اما ما می‌خواهیم در بازی فردا انتقام شکست بازی رفت را بگیریم. اینکه ایالت کاتالونیا فصل بعد دو نماینده (اشاره به بارسلونا و جیرونا) در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد، فوق‌العاده خواهد بود.

امید بارسلونا به فروش 2 بازیکن به عربستانی‌ها

وی در مواجهه با این پرسش که «آیا یکی از اهداف باقیمانده شما در فصل جاری این است که لواندوفسکی جایزه پیچیچی (بهترین گلزن لالیگا) را از آن خود کند؟» تأکید کرد: تنها هدف ما قطعی کردن جایگاه دومی‌مان در جدول رده‌بندی لالیگا است. اگر لواندوفسکی در کنار این هدف ما موفق به کسب این جایزه شود، فوق‌العاده خواهد بود. ما برای روبرت ارزش زیادی قائل هستیم و او به انتقادات فکر نمی‌کند.

تیم‌های بارسلونا و جیرونا در حالی از ساعت 20 فردا (شنبه - به وقت تهران) در ورزشگاه نوکمپ به مصاف هم می‌روند که در حال حاضر به ترتیب با 73 امتیاز و 71 امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی لالیگا هستند و بالای سر خود رئال مادرید 84 امتیازی را می‌بینند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • بایدبه بهترین شکل لیگ رابه اتمام برسانیم/دیدار با پیکان دشوار است
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است