Web Analytics Made Easy - Statcounter

​بانک صادرات ایران ضمن حمایت از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس، از نفرات برگزیده برای شرکت در اردوی این تیم برای شرکت در مسابقات جام دیویس قدردانی کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حمایت از ورزش، از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس حمایت و در پایان، از نفرات برگزیده تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی تنیس ایران در مسابقات جام دیویس در عشق‌آباد ترکمنستان به مصاف حریفان خود خواهد رفت.اکبر طاهری، سرمربی تیم ملی تنیس کشورمان با قدردانی از حمایت بانک صادرات ایران از ورزشکاران این رشته، گفت: بانک صادرات ایران می‌تواند برای حضور در لیگ برتر و کاهش هزینه‌ها نقش مهمی داشته باشد و به پیشرفت این ورزش در کشور کمک قابل توجهی کند.طاهری در خصوص روند پیشرفت ورزش تنیس در کشور گفت: استقبال و مشارکت نوجوانان و جوانان در سال‌های اخیر نسبت به ورزش تنیس نتایج مثبتی به همراه داشته تا جایی که در رده زیر ١۴ سال در سطح آسیا و رده زیر ١٨ سال در سطح بین‌المللی دارای رنکینگ هستیم. این روند با توجه به برنامه‌‌های سال جاری و تمرینات مداوم بلندمدت چشم‌انداز روشنی از پیشرفت این ورزش را پیش رو قرار داده است.وی افزود: یکی از مهمترین عوامل اثرگذار برای موفقیت ورزشکاران این رشته حضور و تجربه مسابقات و رنکینگ‌های بین‌المللی است که ضرورت دارد تا این ورزش پر طرفدار مورد حمایت بیشتری قرار گیرد.طاهری با بیان اینکه مسابقات انتخابی برای دعوت به اردوی تیم ملی با حضور ٧٣ نفر از از بین برترین‌های این رشته در رده‌های نوجوانان، جوانان زیر ١٨ سال، بزرگسالان و منتخبین استان‌ها در دور مقدماتی برگزار شد، اظهار کرد: ٢٠ نفر منتخب از این تعداد به اردوی تیم ملی تنیس دعوت خواهند شد و در نهایت ۴ نفر برای شرکت در مسابقات جام دیویس اعزام می‌شوند. این دوره از مسابقات در شهر عشق‌آباد ترکمنستان برگزار خواهد شد.طاهری گفت: سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا تنها موفق به برگزاری دو مسابقه جایزه بزرگ و جایزه حذفی شدیم اما در سال جاری برای برگزاری ۶ تا ٨ مسابقه در قالب لیگ برتر، جایزه بزرگ، مسابقات (ITF) بین‌المللی زیر ١٨ سال و فیوچر برای رده‌های مختلف هستیم. در تلاشیم تا میزبانی مسابقات فیوچر را کسب کنیم. برای انگیزه‌بخشی به نوجوانان و جوانان در این رشته برنامه‌های مفصلی تدارک دیده شده و نقش بانک صادرات ایران در حمایت از این ورزش می‌تواند برای پیشرفت این رشته و کسب رنکینگ‌های بین‌المللی تاثیرگذار باشد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بانک صادرات ایران مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد

روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه، سومین دوره مسابقات کیدکد با هدف شناسایی دانش‌آموزان مستعد در زمینه برنامه‌نویسی و رباتیک در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حمایت روبیکا و حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز از سنین ۷ تا ۱۷ سال از سرتاسر ایران برگزار شد. هدف این رویداد ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی وکشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک بود. این رقابت‌ها به‌صورت زنده از سوپراپلیکیشن روبیکا پخش شد.

در سومین دوره کیدکد شرکت‌کننده‌ها در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن‌سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه‌نویسی بر روی سخت افزار(IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO به رقابت پرداختند.

در پایان دانش‌آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. نتایج نهایی این دوره از مسابقات در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه طی مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد. در مراسم اختتامیه که با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار می‌شود، از برندگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

روابط عمومی روبیکا در مورد هدف حمایت از رویداد «کیدکد» گفت: «پلتفرم روبیکا در سال جاری سیاست‌های جدیدی را برای حمایت از کسب و کارهای نوین و دیجیتال پیش رو گرفته است و با شعار «زندگی دیجیتال با روبیکا» تلاش می‌کند تا سرویس های متنوعی را به این سوپراپلیکیشن اضافه کند. بدون شک، حمایت از نسل آینده‌ساز کارآفرین و متخصص، از مسئولیت‌ها و وظایف روبیکا است و ما در این راستا تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.»

دیگر خبرها

  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • قهرمانی رشید و شکست کشتی‌گیر بانک شهر در انتخابی روسیه
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد