Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@15:16:33 GMT

فریضه نماز جمعه فردا در اردبیل برپا نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۷۰۶

فریضه نماز جمعه فردا در اردبیل برپا نمی‌شود

گروه استان‌ها - رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان اردبیل گفت: به دلیل حاکمیت وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی در تمامی شهرستان‌های اردبیل فردا فریضه نماز جمعه در این استان برپا نمی‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام ناصر نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل  اظهار داشت: به دلیل حاکمیت وضعیت کرونایی قرمز و نارنجی در تمامی شهرستان‌های اردبیل فردا فریضه نماز جمعه در این استان برپا نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که اتخاذ تصمیمات مربوطه به دلیل حفظ سلامتی و جان مردم است، گفت: تا رسیدن به وضعیت باثبات و پایدار رعایت همه‌جانبه مردم و مسئولان لازم و ضروری است و امیدواریم در سایه رعایت همه‌جانبه مسائل بهداشتی و پروتکل‌های مربوطه هر چه سریع‌تر شاهد ادامه برپایی فریضه نماز جمعه و برنامه‌های معنوی به خصوص در ایام ماه مبارک رمضان باشیم.

نماز جمعه این هفته بندرعباس برگزار نمی‌شودنماز جمعه این هفته در استان همدان برگزار نمی‌شودنمازجمعه 27 فروردین در 2 شهر استان گلستان اقامه می‌شود

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جماعات استان اردبیل گفت: تمام سعی و تلاش ما این است که برای ترویج برنامه‌های فرهنگی و معنوی از بستر فضای مجازی بهره‌گیری کنیم تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای تحقق برنامه‌های مورد نظر جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/144/ ع

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فریضه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل؛ ائمه جمعه شهرهای مختلف استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه، بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تأکید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه شناسه‌ملی دریافت کردند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • (عکس) روبوسی کاظم صدیقی و وزیر ارشاد در نماز جمعه
  • گزیده ای از خطبه های نماز جمعه شهرهای آذربایجان غربی
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • کارگران در نماز جمعه تهران