Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@07:36:01 GMT

بارش‌های بهاری در آسمان کشور/وضعیت جوی تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۷۹۶۶

بارش‌های بهاری در آسمان کشور/وضعیت جوی تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، بنا بر اعلام سازمان هواشناسی، روز پنج شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰، در نیمه شرقی کشور و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، هرمزگان، یزد و شرق اصفهان طی برخی ساعات به‌ویژه در بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط روز جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰، در نیمه شرقی کشور و در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، شرق مازندران، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان و شرق اصفهان ادامه دارد. همچنین در استان‌های اردبیل و گیلان بارش خفیف گاهی همراه با رعد و برق دور از انتظار نیست.

وضعیت بارش در روز پنج شنبه در خراسان شمالی، خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان و ارتفاعات سمنان و روز جمعه در خراسان شمالی، خراسان رضوی و سمنان، شدید خواهد بود.

بر اساس گزارش هواشناسی، روز شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۰، در شمال شرق و ارتفاعات البرز مرکزی و طی روز یکشنبه ۲۹ فروردین در ارتفاعات استان‌های یزد و کرمان و روز دوشنبه ۳۰ فروردین، در اردبیل، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده خواهیم داشت.

همچنین، طی سه روز آینده خلیج فارس به ویژه نواحی مرکزی و شرقی آن، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

بر همین اساس، آسمان تهران روز جمعه ۲۷ فروردین ۱۴۰۰، کمی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و روز شنبه ۲۸ فروردین نیز کمی تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 5189810

منبع: مهر

کلیدواژه: بارندگی سازمان هواشناسی بارش باران شهرداری تهران ویروس کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه ماه مبارك رمضان پرونده قضایی ماه رمضان ۱۴۰۰ ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان تامین اجتماعی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان زندان ها خراسان شمالی فروردین ۱۴۰۰ خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان تهران تا کی بارانی است؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ بر پایه بررسی نقشه‌های پیش یابی و واکاوی الگوهای همدیدی پیرو هشدار شماره ۹ سطح زرد ۱۲ اردیبهشت، آسمان استان تهران تا فردا ابری و در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد شدید، بارش باران، گاهی رگبار و تندر و آذرخش پیش بینی می‌شود و بارش تگرگ در نقاط مستعد دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید؛ باران در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه

از ظهر فردا با تداوم وزش باد، به تدریج کاهش ابر و تا پایان یکشنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

همچنین با گذر موجی دیگر از بامداد دوشنبه تا سه شنبه شب، آسمان استان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت ها وزش باد شدید و رگبار باران، گاهی تندر و آذرخش و در پاره‌ای نقاط باد و گرد و خاک و کاهش دید مورد انتظار است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۱۵ اردیبهشت) ابری و بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق از بعدازظهر وزش باد شدید به تدریج کاهش ابر با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد و برای روز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش باد با احتمال وزش باد شدید در شب افزایش ابر با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق این گزارش، فرودگاه امام خمینی (ره) و ورامین با بیشینه دمای ۲۲ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229330 برچسب‌ها هواشناسی

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • روند افزایش دمای هوا در خراسان رضوی تا چهارشنبه ادامه دارد
  • نگاهی به وضعیت بارندگی‌ها و سیلاب در نقاط مختلف انابد + فیلم
  • باز باران، با طراوت بهاری
  • بارش‌های بهاری جاده‌های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • خبر خوب هواشناسی؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات
  • خبر خوب هواشناسی ؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات
  • آسمان تهران تا کی بارانی است؟
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور