Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@21:25:38 GMT

تیر باران یک زن و 2 مرد ایلامی / زن جوان به قتل رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۹۸۰۲۸

تیر باران یک زن و 2 مرد ایلامی / زن جوان به قتل رسید

مرد جوان که در اقدامی مسلحانه دست به قتل زن جوان و زخمی کردن 2 مرد کرده بود دستگیر شد.

به گزارش رکنا، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: روز ۲۲ فرروردین ماه امسال ، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان ملکشاهی بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قتل زن جوان با شلیک اسلحه

 وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد، جوانی ۲۴ ساله با استفاده از سلاح شکاری یک زن ۴۰ ساله را به قتل رسانیده و ۲ نفر دیگر را مجروح کرده و از صحنه جرم متواری شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و کارکنان انتظامی شهرستان ملکشاهی با انجام اقدامات فنی و بکارگیری منابع پس از چند روز تلاش بی وقفه ، مخفیگاه این قاتل فراری را در یکی از کوه‌های اطراف شهرستان ملکشاهی پیدا کردند.

دستگیری قاتل فراری

او بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات موفق پلیسی ، این فرد قاتل در ساعات اولیه بامداد امروز دستگیر شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه قدری تحمل، تدبیر و گذشت، امکان پیشگیری از بروز این گونه حوادث تلخ و غیرقابل جبران را میسر می‌کند، اظهار کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مسلحانه تیراندازی قتل قاتل فراری قاتل اخبار حوادث پلیس آگاهی انتظامی کارآگاهان قاتل فراری دستگیر شد سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا عکس ایران بازیگر سینما و تلویزیون فیلم خودکشی کرونا ویروس کشتی جسد قاضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر ناپدید شدن خانم ۳۶ ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات برملا شد

وی افزود: کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند زن جوان چند روز قبل از سوی شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالا فرد گمشده به قتل رسیده باشد. بنابراین طی هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: متهم ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

وی ادامه داد: در بازجویی‌هایی که از متهم انجام شد، مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با زن جوان قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی‌اش، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود، کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

کد خبر: 1229247 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • ماجرای کشف جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد
  • جسدی بعد از ۲۵ روز در نی‌ریز کشف شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد