Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر کسی پوشیده نیست که درست هنگامی که مشکلی برای کامپیوتر و لپ تاپ رخ می‌دهد، تعمیر سریع آن تا چه حد می‌تواند راهگشا باشد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام امداد رایانه تهران، یافتن مرکزی موسوم به «اورژانس کامپیوتر» یا «امداد کامپیوتر» به خصوص در زمانی که امکان رفت و آمد مکرر برای انتقال سیستم به محل تعمیر مورد نظر وجود ندارد و نیاز داریم تا سریعا به مشکل پیش آمده رسیدگی شود، بسیار کلیدی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله، برای کسانی که با سیستم خود به طور ۲۴ ساعته یا روزانه کار می‌کنند، مشکل آشنا و ناخوشایندی است.

در صورتی که مشکلی برای سیستم کامپیوتری یا لپ تاپ تان رخ داده است، لزومی ندارد تا نگران باشید. فقط کافیست تا با شماره‌های درج شده تماس حاصل کنید تا کارشناسان امداد رایانه تهران (www.tamir-computer.com) در کمتر از یک ساعت به آدرس اعلامی از سوی شما اعزام شوند و خطا یا مشکل رخ داده را بدون فوت وقت حل کنند.

برای ارائه این خدمات، هیچگونه هزینه مضاعفی در قالب هزینه ایاب و ذهاب از مشتریان دریافت نمی‌شود. امداد رایانه تهران به عنوان یک اورژانس کامپیوتر خبره و سریع، دارای ۱۰ ایستگاه کاری در این شهر است تا خدمات تعمیر کامپیوتر را به دقت و با سرعت برای شما مشتریان عزیز انجام دهد.

۰۹۱۲۲۶۵۴۷۳۶

۴۴۱۰۰۳۳۴

۲۲۳۸۷۸۶۲

۸۶۰۲۹۹۰۷

۶۶۹۱۹۸۶۳

۳۳۵۲۹۶۶۴

لازم به ذکر است که سایت امداد رایانه تهران، دارای اینماد ۲ ستاره و نماد ساماندهی بوده که اطمینان خاطر مشتریان را از زمان شروع به کار امداد رایانه تهران تا به امروز فراهم می‌کند.

در اصل ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین راهکار ارائه شده از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک، توجه به اعتبار و وجود این دو نماد است؛ که به مشتریان کمک می‌کند قبل از هرگونه تصمیم گیری، از مراجع مربوطه به صورت آنلاین کسب هویت کنند. شما می‌توانید با ورود به سایت در پایین صفحه این دو نماد مهم را بررسی کنید.

خدمات کامپیوتر در محل شامل چه مواردی می‌شود؟

برای رسیدگی به کامپیوتر در قالب اورژانس کامپیوتر یا امداد کامپیوتر، به گستره‌ی خدمات متنوعی نیاز است که آنها را در قالب‌های مختلفی می‌شناسیم. از نصب ویندوزی که دچار ویروس یا تروجان شده گرفته، تا رفع مشکلات سخت افزاری و پیچیده که نیاز به حضور یک متخصص دارند.

نصب ویندوز و تغییر ویندوز در محل

اگر مدت‌ها است که در فکر تغییر یا نصب مجدد ویندوز خود هستید اما نمی‌توانید این کار را انجام دهید، باید آن را به یک متخصص بسپارید. متخصصان در وهله اول سیستم را بررسی می‌کنند و براساس شرایط و ساختار آن اقدام به نصب ویندوز می‌کنند.

یکی از مشکلات عمده‌ای که به اورژانس کامپیوتر یا امداد کامپیوتر گزارش می‌شود همین موضوع است؛ اینکه بسیاری از کسانی که ناواردانه به اصول اولیه تغییر یا نصب مجدد ویندوز اقدام می‌کنند باعث آسیب دیدن سیستم و عدم کارایی آن به صورت روتین و نرمال می‌شوند. از این رو بهترین کار، مراجعه به متخصص این کار است.

تعمیر قطعات سخت افزاری

تغییر یا تعمیر قطعات سخت افزاری

از سری مشکلات شایع و پیچیده در اورژانس کامپیوتر یا امداد کامپیوتر که تعداد آن هم کم نیست، گزارش نیاز به تعمیر یا تغییر یک یا چند قطعه سخت افزاری است، که حتما باید توسط متخصص آشنا به اصول سخت افزاری صورت بگیرد.

انجام این خدمات در محل، هم به نفع مشتری و هم به نفع متخصص تعمیرکار است، چون اجازه می‌دهد تا متخصص با ارائه راهنمایی‌های بیشتر جلوی پیش آمد مجدد این دست مشکلات را گرفته و برای عملکرد بهتر سیستم به مشتری توضیحاتی را ارائه کند.

از طرفی، جابجایی دائم سخت افزار یک سیستم خود باعث ایجاد مشکلات فیزیکی برای کامپیوترها یا لپ تاپ‌ها می‌شود.

خدمات کامپیوتر در محل

رفع ارورها و مشکلات ناشناخته نرم افزاری

برخی خطاها و ارورها هستند که برای اولین بار برای کاربران سیستم‌های کامپیوتری یا لپ تاپ‌ها رخ می‌دهند، یا جزء موارد نادر و کمتر آشنا به حساب می‌آیند. برای رفع این مشکلات باید به رجیستری ویندوز یا تنظیمات برنامه‌ها و نرم افزارهای نصب شده روی سیستم دسترسی پیدا کرد و در جهت تغییر آنها بر آمد.

انجام این کار تنها توسط متخصصان در اورژانس کامپیوتر یا امداد کامپیوتر باید انجام شود. چرا که هر نوع دستکاری در سیستم باعث می‌شود تا عملکرد عادی آن تحت الشعاع قرار گرفته و بدتر شود. یک توصیه همیشگی و مهم این است که کلیه تعمیرات خود را من جمله این موارد، به متخصصان در اورژانس کامپیوتر یا امداد کامپیوتر بسپارید.

امداد کامپیوتر

تعمیرات شبکه در اورژانس کامپیوتر

از تعمیرات ساده تا پیچیده مربوط به شبکه یکی از چند هزار خدمتی است که توسط اورژانس کامپیوتر یا امداد کامپیوتر در محل انجام می‌شود. شبکه‌های کامپیوتری خانگی، ساده تا شبکه‌های گسترده تر که وجود مشکل در یکی از سیستم‌ها می‌تواند تداخل وسیعی را در عملکرد آن ایجاد کند، همواره به تعمیر و نگهداری نیاز دارند.

منظور از نگهداری در کنار تعمیر بررسی دوره‌ای و به موقع شرایط سخت افزاری  و نرم افزاری سیستم‌ ها و کامپیوترها است. ارائه خدمات در اورژانس کامپیوتر یا امداد کامپیوتر برای تعمیرات کلیه مشکلات شبکه‌ها، به کمک بسیاری از مدیران و موسس‌ها یا سرمایه گذاران می‌شتابد.

اگر شما هم جزء این گروه هستید و به این خدمات نیاز دارید باید حتما به متخصص اعزامی از سوی اورژانس کامپیوتر یا امداد کامپیوتر اعتماد کنید و تعمیرات خود را به یک فرد مبتدی یا شخصی غیر متخصص نسپارید.

با جمع بندی تک تک موارد گفته شده اهمیت تعمیر کامپیوتر در محل توسط متخصص بدون فوت وقت و هزینه مضاعف، به خوبی مشخص می شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیر کامپیوتر در محل تعمیر کامپیوتر امداد رایانه تهران کامپیوتر در محل سخت افزاری لپ تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  برخورد یک دستگاه خودرو سواری با تیر برق در محور جاده خوی- فیرورق؛ سبب شکستگی یکی از تیرهای برق این محور شد که اکیپ عملیاتی اداره بهره برداری و دیسپاچینگ مدیریت توزیع برق خوی بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام و با هدف پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی و تامین برق پایدار برای اهالی منطقه، به صورت شبانه نسبت به تعویض تیر و رفع مشکل ایجاد شده، اقدام کردند.

دیگر خبرها

  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • نحوه تعمیر کردن شیردوش حمام؛ یک روش برای جوشکاری با باتری ۱.۵ ولتی (فیلم)
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • اعزام شبانه اکیپ عملیاتی توزیع برق خوی برای تعمیر تیر شکسته و پیشگیری از بروز خاموشی 
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • متخصص حوزه انفورماتیک سلامت بیان کرد؛ نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • برنامه‌نویسی، زندگی را هدایت می‌کند | گفت‌وگوی همشهری با مخترع زبان برنامه‌نویسی روبی
  • نانوحباب‌های مغناطیسی در کامپیوتر‌ها قابل استفاده می‌شوند
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته