Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه اداره کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی، سعید سرباز جانفدا افزود: این زندانیان با مدیریت ستاد رسیدگی به امور دیه استان از زندان آزاد شدند.

وی ادامه داد: این افراد به واسطه تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی، ایراد صدمه بدنی غیر عمد، مهریه، نفقه و بدهکاری مالی محکوم شده بودند و با مجموع ۹۵۲ میلیارد ریال بدهی مالی در زندانهای استان دوران حبس خود را می‌ گذراندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: با پرداخت ۱۵۵ میلیارد ریال کمک بلاعوض ستاد دیه، ۹۵ میلیارد ریال اعطای تسهیلات بانکی، ۳۲۰ میلیارد ریال گذشت شاکیان این افراد ، ۱۱۶ میلیارد ریال آورده خود محکومان و در نهایت ۲۶۶ میلیارد ریال پذیرش اعسار و تقسیط اعسار زمینه آزادی این تعداد زندانی فراهم شد.

جانفدا افزود: کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد، خیری 2 سویه است چرا که خیرین علاوه بر ایجاد زمینه آزادی فرد زندانی و کاهش آسیب وارده به خانواده های آنان، زمینه احقاق حقوق از دست رفته شاکی پرونده که به نوعی متضرر شده است را نیز فراهم می آورند و این خیر و برکت شامل هر 2 طرف پرونده می شود.

وی با اشاره به این که بیشترین آمار زندانیان جرائم غیر عمد با ۶۶ درصد مربوط به محکومیتهای مالی است از مردم خواست تا در مبادلات و مراودات اقتصادی و مالی خود دقت و ملاحظات لازم را مدنظر قرار دهند تا دچار ضرر و زیان و مشکلات قضایی نشوند.

۱۱ زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی چناران در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره ‌کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان قرار دارند.

طبق اعلام مسوولان قضایی، استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی ۱۷ هزار زندانی دارد.

برچسب‌ها مهریه حوادث رانندگی اداره کل زندان های استان خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریه حوادث رانندگی مهریه حوادث رانندگی اخبار کنکور میلیارد ریال خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۹۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران

 سردار علی ولیپور گودرزی گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده و آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند. تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی را که با تهدید به قتل و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود، شناسایی کرده و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران ساکن است.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه اقدام به هماهنگی با مقام قضایی کرده و پس از اخذ مجوز‌های لازم راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

ولیپور گودرزی با اشاره به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی، گفت: متهم تحت بازجویی قرار گرفت و در جریان آن طی اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده است. با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تجلیل از اولین گروه سفیران استاندارد در خراسان رضوی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • صفحه اول روزنامه‌های خراسان رضوی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • "جوین" بیشترین بارندگی غرب خراسان رضوی را داشت
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • فیلم/ جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه در استان خراسان رضوی